کسب رتبه برتر مدیرروابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان

مدیرروابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کردستان در بین روابط عمومی‌های استان عنوان روابط عمومی برتر را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، طی مراسمی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که با حضوراستاندار کردستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، رئیس سازمان صمت، فرماندار سنندج ومسئولین روابط عمومی ادارات استان برگزار شد از آقای مهدی فتحی روابط عموی جهاد کشاورزی استان بعنوان روابط عمومی فعال وبرتر تقدیر شد

بهمن مرادنیا در مراسم گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ضمن تبریک این مناسبت گفت: در استان کار‌ها و اقدامات بزرگی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، عمرانی و اقتصادی انجام شده، اما این اقدامات به درستی به جامعه منتقل نشده است.

او با بیان اینکه نقش روابط عمومی‌ها نباید صرفا در امور روزمره و خبرنویسی خلاصه شود، گفت: بزرگترین نقش روابط عمومی انتقال نقاط ضعف سیستم به مدیر مربوطه و در جهت اصلاح امور است.

مرادنیا ضمن تاکید بر این مورد که روابط عمومی خود باید جایگاه مناسب خود را پیدا کنند و در غیر این صورت نمی‌توانند رسالت خود را به درستی انجام دهند، گفت: مدیران دستگاه‌ها باید نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها را مورد توجه قرار دهند و در کنار آن روابط عمومی نیز خود را به روز و کارآمد کنند.

استاندار کردستان بیان دستاورد‌های نظام و دولت جهت امید آفرینی در میان مردم را حایز اهمیت برشمرد و افزود: روابط عمومی‌ها باید با بهره گیری از روش‌های مختلف اطلاع رسانی این دستاورد‌ها را از مجاری مختلف بازنشر کنند تا مردم از آن کاملا مطلع شوند.

مرادنیا ضمن گله مندی و انتقاد از برخی افراد و جربان‌ها که در مسیر سرمایه گذاری سنگ اندازی می‌کنند، گفت: از یک طرف مورد انتقاد قرار می‌گیریم که در استان سرمایه گذاری نمی‌شود و وقتی افراد سرمایه گذار پیدا می‌شوند بر سر راه آن‌ها موانع بسیاری ایجاد می‌کنند.

او اضافه کرد: از رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها می‌خواهم در بخش سرمایه گذاری به مردم اطلاع رسانی درست داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.