معرفی کتاب؛

داستانی از جنایات رژیم صهیونیستی در «پرونده فوق سری ۲۰۴۰»

کتاب «پرونده فوق سری ۲۰۴۰» داستانی از جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت است.

داستانی از جنایات رژیم صهیونیستی در «پرونده فوق سری ۲۰۴۰»به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «پرونده فوق سری ۲۰۴۰» داستانی از جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت به خصوص ایران از ترور دانشمندان هسته‌ای تا نبرد‌های بیوتروریسم و ربایش چهره‌های شاخص انقلاب است.

ویژگی بارز این رمان، استفاده مستند نویسنده از اسناد تاریخی موثق برای فضاسازی و روایت داستانی است؛ به نحوی که اکثر اسامی و شخصیت‌های داستان با اسامی و مشخصات حقیقی خود وارد می‌شوند و بر مدار تخیل نویسنده، نقش خود را ایفا می‌کنند. این کتاب همچنین حاوی عملیات‌های پیچیده اطلاعاتی و مهیج است که با کش مکش‌های داستانی، مخاطب را در جریان جنایات رژیم صهیونیستی قرار می‌دهد.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

در دفتر مرکزی رئیس ستاد موساد ولوله‌ای به پا شده بود. فراخوانی برای تجمع تمامی افراد یهودی الاصل و با نفوذ صهیونیسم، مسئولین نمایندگی‌های اصلی موساد و مسئولین عالی رتبه یهود در سرتاسر دنیا داده شد. به صورت کاملاً محرمانه و سرّی در قالب دعوتی عجیب و بی سابقه! شخصیت‌ها به همراه خانواده شان به همایشی در اورشلیم دعوت شدند. دعوت به گسترده‌ترین همایش بعد از سال ۱۹۴۸که در سازمان ملل، اسرائیل را به رسمیت شناختند.

گفتنی است کتاب «پرونده فوق سری ۲۰۴۰» نوشته محمد قنبری در ۱۶۰ صفحه توسط انتشارات شهید کاظمی راهی بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار