نابودی اسرائیل شعار بسیاری از کشور‌های مسلمان و غیر مسلمان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان رفع سلطه در سراسر جهان علیه مستضعفین را مهمترین هدف انقلاب اسلامی دانست و گفت: نابودی اسرائیل شعار بسیاری از کشور‌های مسلمان و غیر مسلمان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان  با بیان اینکه مبارزه با دشمنان از دو روش ایجابی و سلبی انجام می‌گیرد اظهار داشت: طی روز‌های اخیر مردم ایران با لبیک به بیانات مقام‌معظم رهبری و شرکت در رزمایش همدلی و کمک‌های مومنانه به روش ایجابی با دشمن و استکبار مبارزه کردند.

او افزود: هرچقدر دستمان در دست هم باشد و با یکدیگر همدل و همراه باشیم بهتر می‌توانیم با دشمن مبارزه می‌کنیم که با همین همدلی یک مرگ بر آمریکا و صهیونیست ایجاد خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: در مبارزه سلبی بخشی در میدان‌های دفاعی کشور‌های عراق، یمن، سوریه، بحرین در حال شکل‌گیری است و بخشی دیگر مبارزه اقتصادی است که دولت و ملت با اتکا بر اقتصاد مقاومتی با تحریم‌ها مبارزه می‌کنند.

او بیان کرد: بخشی دیگر از مبارزه سلبی دنبال کردن هدف واهی جهت رفع سلطه و کوتاه کردن شر ویروس منحوس رژیم صهیونیستی از منطقه خاورمیانه است که خوشبختانه با همدلی مردم منطقه کلیه ساز وکار‌ها آماده است.

سردار کشکولی گفت: امروز شعار بسیاری از کشور‌های مسلمان و غیر مسلمانی که با مستضعفین هستند نابودی اسرائیل است و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم روز قدس از طریق راهپیمایی در شهر‌های سفید، فضای مجازی و یا در برخی شهر‌ها رژه خودرویی برگزار و در شهری که راهپیمایی ممنوع است مردم با همدلی در فضای مجازی همدل با هم شعار مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان خاطرنشان کرد: رفع سلطه در سراسر جهان علیه مستضعفان و سپردن پرچم وراثت جهان به مستضعفان از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.