علما و معتمدان نقش مهمی در ارتقای امنیت دارند

فرماندار ایرانشهر گفت: علما و معتمدان در کنار سایر نیرو‌های نظامی و امنیتی نقش ویژه‌ای در تامین امنیت در منطقه دارند که باید از این ظرفیت برای جذب سرمایه گذار به خوبی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر کوثری فرماندار ایرانشهر در حاشیه نشست با معتمدان، سران طوایف و اعضای شورای تامین ایرانشهر اظهارداشت: تامین امنیت یکی از وظایف اصلی ما به عنوان خادم مردم است و آن چه تا کنون در این زمینه رخ داده حاصل هماهنگی شورای تامین و همدلی و وحدت با بدنه اجتماعی، با محوریت گروه‌های مرجعی، چون معتمدان و علمای منطقه بوده است.

او افزود: بخشی از راهبرد‌هایی که در مقوله تامین امنیت در منطقه تدوین و برنامه ریزی شده عملکرد بسیار خوبی داشته است.

فرماندار ایرانشهر با بیان اینکه هیچ کاری نشد ندارد، و به عبارتی در این شهرستان هیچ مشکلی نیست که نتوان همه یا بخشی از آن را از پیش رو برداریم گفت: آنچه مهم بوده همت و اراده مسوولان، همراهی مردم و پشتکار است.

او تصریح کرد: تاکنون توانسته‌ایم به بخش‌هایی از موضوع امنیت ورود و سرقت‌های خرد مسلحانه را کنترل کنیم، اما هنوز با حد مطلوب فاصله داریم.

کوثری بیان کرد: با اقتدار، صلابت و همدلی در موضوعات مختلفی در شهرستان ایرانشهر با حضور علما، ریش سفیدان و همکاری مردم ورود خواهیم کرد و مردم اثرات آن را لمس خواهند کرد.

او با اشاره به ارتقا شاخص‌های امنیتی در ایرانشهر، گفت: همه شهروندان در نظام جمهوری اسلامی از حقوق یکسانی برخوردارند و قانون پناهگاه همه شهروندان و مسوولان است.

فرماندار ایرانشهر اظهارداشت: راهبرد ما در شورای تامین این است که به متخلفان چه در زمینه امنیت و چه سایر بخش‌ها تفهیم کنیم که استفاده دوگانه از قوانین امکان پذیر نیست و قانون ابزار پیشبرد اهداف شخصی نیست و ما این اجازه را به متمردان از قانون نخواهیم داد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار