رئیس خانه جوان اهواز از تولید ۲۸۰ هزار ماسک و دستکش با همت سمن‌های فعال در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اکبر سواری رئیس خانه جوان اهواز گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا و نیاز مبرم مردم به ماسک بهداشتی، خانه جوان اهواز در کنار سمن‌ها اقدام به تولید و توزیع ۳۰ هزار ماسک و ۲۵۰ هزار دستکش با هدف رفع کمبود اقلام بهداشتی با تلاش سازمان‌های مردم نهاد کرد.

او با بیان اینکه سمن‌های جوان خوزستان نقش تعیین کننده‌ای در مقابله با کرونا دارند، اظهار داشت: با کمک خیرین چندین دستگاه چرخ خیاطی برای تولید ماسک خریداری کردیم و بخشی از این ماسک‌ها برای مصرف مراکز درمانی و بقیه بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

سواری به همکاری ۵۵ سمن در زمینه‌های مختلف با خانه جوان اهواز اشاره و تصریح کرد: خانه جوان اهواز و سمن‌های جوان استان در کنار تولید ماسک و دستکش، در فضای مجازی به انتشار پیام‌های آموزشی و مسابقات مختلف پرداخته و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا اقدامات موثری داشته اند.

به گفته رئیس خانه جوان اهواز، دوخت ماسک، گان پزشکی و همچنین بسته بندی و تهیه اقلام در این موسسه تنها با مشارکت مردم و خیران صورت می‌گیرد، همچنین تعدادی از خانواده‌ها که شرایط حضور فیزیکی در حسینیه را ندارند، ماسک‌ها را در منزل دوخته و برای بسته بندی و استریل کردن به این مکان می‌آورند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.