اهدا جهیزیه به نوعروسان بسته‌های معیشتی به نیازمندان دزفول

رئیس دادگستری دزفول از اهدا جهیزیه به نوعروسان و بسته‌های معیشتی به نیازمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدیار ممبینی رئیس دادگستری دزفول گفت: خیرین و اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان به منظور تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به نیازمندان در این ماه مبارک بزرگ، جهیزیه برای تعدادی از نوعروسان نیازمند این شهرستان تهیه و توزیع کردند.

او افزود: با هدف اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه مبنی بر یاری رساندن به نیازمندان در ماه مبارک رمضان، به یاری خانواده‌های کم‌برخوردار همشهری خود شتافتند و با تهیه و آماده سازی بسته‌های معیشتی، آن‌ها را به دست نیازمندان واقعی رساندند.

ممبینی اظهار داشت: علاوه بر این تعدادی جهیزیه برای زوج‌های جوان نیازمند تهیه و به آنان اهداء گردید و تلاش می‌کنیم با همت خیرین ارجمند امیدواری و شادی را به خانواده‌های نیازمند در این روز‌های ماه مبارک رمضان و ویروس منحوس کرونایی هدیه بدهیم.

رئیس دادگستری دزفول در ادامه ضمن تشکر از کمک‌های خیرین و اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان بیان کرد: خیرین و اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان در این مدت اقدام به تقسیم سبد کالای مواد خوراکی و شوینده ویژه ماه مبارک رمضان، اهداء جهیزیه، رفع مشکلات اداری خانوادگی خانواده‌های محروم، ذبح گوسفند‌های قربانی در چند نوبت و پخت و پز بیش از ۲۰۰ پرس غذا افطاری و تقسیم آن بین خانواده‌های نیازمندان نموده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.