دبیرکل نجباء: روز قدس تذکره‌ای به مظلومان است که مقاومت ادامه دارد

دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء تاکید کرد روز جهانی قدس مانند عاشورا تذکره‌ای به مظلومان است که مقاومت تا آزادسازی قدس ادامه دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین اکرم الکعبی، دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء، در توئیتی تاکید کرد روز قدس مانند عاشورا تذکره‌ای به مظلومان است که مقاومت ادامه دارد.

او در توئیتی نوشت: اگر روز عاشورا نقطه‌ عطفی در راه ایستادگی آزادگان عالم در برابر ظلم بود، بدون شک روز قدس تذکره‌ای به همه مظلومان جهان در این خصوص است که مقاومت ادامه دارد؛ امری که جز با آزادسازی قدس تسکین پیدا نمی‌کند.

دبیرکل نجباء: روز قدس تذکره‌ای به مظلومان است که مقاومت ادامه دارد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۴۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
بسم رب الشهداء و الصدیقین :
انتقام سخت و سریع و خشک و خشن و نابود کننده به طریق قوانین و دستورالعملهای جنگ و جهاد قرآن کریم خداوند جل جلاله و سفارشات حضرت رسول الله ص و امیرالمومنین حیدر کرار علی ع به مجاهدین فی سبیل الله و امت واحده رسول الله ص امت حزب الله از ملامت ملامت کنندگان منافقین ذره ایی حراس ندارند و انشاءالله به زودی زود نماز جماعت شکرانه فتح قریب فلسطین اشغالی را تمامی دلاور مردان مرد مجاهدین فی سبیل الله امت واحده رسول الله ص امت حزب الله سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص در محراب عشق خداوند جل جلاله در صحن و سرای مسجد قدس شریف به امامت ولی امر مسلمبن حضرت آقا رهبر فرزانه سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص اقامه خواهیم کرد با رمز پیروزی لبیک یا قاسم سلیمانی . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار