بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ملایر ۴۵۰ بسته حمایتی توزیع کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: ۴۵۰ بسته حمایتی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر توزیع شد.

توزیع ۴۵۰ بسته حمایتی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد عظیم خدایاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر گفت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب و به منظور کمک به اقشار آسیب دیده این بسته های حمایتی با تلاش بسیج دانشجویی و معاونت فرهنگی واحد ملایر تهیه و همزمان با اجرای رزمایش کمک های مومنانه به خانواده های نیازمند اهدا شد.

او افزود: امیدواریم با حمایت مردم، خیرین و اقشار دانشگاهی بتوانیم پس از ماه مبارک رمضان رزمایش کمک های مومنانه را همچنان ادامه دهیم.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان هم با اشاره به فرصت های ایجاد شده از بیماری کرونا بیان کرد: اگر ما صد‌ها کتاب فلسفی و در حوزه اندیشه اجتماعی بنویسم مثل داستان کرونا نمی توانست ثابت کنند که جوهره لیبرالیسم غرب به انسان بی توجه است و به انسانیت و حقیقت انسانیت ظلم می کند.

طیب فریادرس افزود: از ابتدای شیوع این بیماری تا به امروز دانشجویان فعالیت جدی در این زمینه داشته اند که تولید ۱۲۰ هزار ماسک گوشه ای از این اقدامات است.

او بیان کرد: توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک های مومنانه از سوی دانشجویان، جمع آوری ۱۵۰ میلیون تومان برای کارکنان پیمانی دانشگاه‌ها و اجرای طرح همسفره از دیگر اقدامات دانشجویان استان همدان است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.