بازداشت ۶۰ آلمانی معترض به محدودیت‌های کرونایی

پلیس آلمان نزدیک به ۶۰ نفر از کسانی که در اعتراض به محدودیت‌های ویژه مقابله با شیوع ویروس کووید-۱۹ به خیابان‌های پایتخت آمده بودند، را بازداشت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، پلیس برلین ۶۰ نفر از معترضان به محدودیت‌های آمدوشد برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را بازداشت کرد.

رسانه‌های آلمانی با استناد به اظهارات سخنگوی پلیس برلین گزارش دادند که معترضان آلمانی دستورالعمل‌های تدوین شده برای مقابله با شیوع کرونا را نقض کردند و برخی از آن‌ها نیز با نیرو‌های پلیس درگیر شدند. در این درگیری‌ها دو افسر پلیس برلین زخمی شدند.

این سومین بار است که معترضان آلمانی در اعتراض به محدودیت‌های اجتماعی، که دولت آنگلا مرکل، صدراعظم این کشور برای مبارزه با ویروس کرونا بر آن پافشاری می‌کند، در پایان هفته به خیابان‌های پایتخت این کشور می‌آیند.

براساس آخرین آمار اعلام شده از سوی موسسه رابرت کخ آلمان، با شناسایی ۶۳۸ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار کل مبتلایان در این کشور به ۱۷۷ هزار و ۸۵۰ نفر رسید. همچنین با ثبت ۴۲ مورد جدید مرگ ناشی از ابتلا به ویروس کرونا، ۸ هزار و ۲۱۶ تن در آلمان تاکنون بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار