تولیت آستان قدس رضوی:

مدافعان سلامت برگ زرینی از انسانیت و تعهد دینی را رقم زدند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: مدافعان سلامت برگ زرینی از انسانیت، نوع دوستی و تعهد دینی را در این ایام به نمایش گذاشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در آئین شکرانه بازگشایی درب‌های صحن‌های حرم مطهر امام رضا (ع) که با حضور خادمان این بارگاه منور و مهمانانی از جامعه مدافعان سلامت دیشب در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: مدافعان سلامت برگ زرینی از انسانیت، نوع دوستی و تعهد دینی را در این ایام به نمایش گذاشتند.

او افزود: از جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) به تمام خادمان و سربازان مدافع سلامت کشور، سلام و خدا قوت عرض می‌کنم، این افتخار شما را بس که رهبر معظم انقلاب در چندین سخنرانی مراتب تأیید، سپاس، تشکر و رضایتمندی خویش را نسبت به شما بزرگواران و عزیزان ابراز کردند.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: به روح پاک و منور شهدای عزیز مدافع سلامت درود و سلام می‌فرستیم و از خداوند تبارک و تعالی همنشینی با اولیاءالله را مسئلت می‌نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین مروی بیان کرد: فلسفه تشکیل این آئین، شکرگذاری به درگاه پروردگار متعال است که بعد از یک دوره بسیار رنج آور و غم بار، درب‌های صحن‌های حرم امام رضا (ع) به روی عاشقان و دلدادگان و محبان باز می‌شود.

او تصریح کرد: تصمیم ایجاد محدودیت زیارت، حقیقتا تصمیمی بسیار سخت و دشوار بود، اما این تصمیم سخت براساس آموزه‌های دینی، مذهبی و عقلانیت و خرد ایمان دینی، اتخاذ شد.

انتهای پیام//ف. ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار