خوش‌بینی عموی بشار اسد درباره ساخت آینده سوریه

پسر عموی رئیس‌جمهور سوریه اعلام کرد پدرش به ساخت آینده این کشور و مشارکت در روند سیاسی طی مرحله پیش رو خوش‌بین است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیا الیوم، درید رفعت الاسد، پسر عموی بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، گفت پدرش به ساخت آینده این کشور خوش‌بین است.

او در حساب کاربری خود در فیس‌بوک نوشت: پدرم به ساخت سوریه با مشارکت گروه‌های سیاسی ملی و از طریق روند سیاسی فراگیری که به مشارکت واقعی در ترسیم آینده سوریه منجر شود، چشم دوخته است.

وی گفت خانواده رفعت الاسد مدتها از آنچه در داخل کشور سوریه رخ می‌دهد، دور بوده‌اند.

پسرعموی بشار اسد افزود: همانطور که رفعت الاسد به دلیل اختلاف سیاسی و روش‌های دولت در حل و فصل بسیاری از مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، ۳۶ سال است خود را از عرصه دور نگه داشته است. امروز نیز خود و خانواده‌اش را از هر آنچه داخل این کشور رخ می‌دهد (با اشاره به مساله رامی مخلوف، تاجر سوری) دور نگه می‌دارد.

رفعت الاسد ۸۲ ساله در فرانسه زندگی می‌کند و برادر کوچک حافظ اسد، رئیس جمهور پیشین سوریه است که سرمایه گذاری‌هایی در انگلیس، فرانسه و اسپانیا دارد.

وزارت خزانه داری آمریکا در ۲۷ اردیبهشت امسال افراد جدیدی را در سوریه در لیست تحریم‌های خود قرار داد که «رامی مخلوف» تاجر سرشناس سوری، یکی از آن‌ها بود.

وی به اتهام تامین مالی خیریه «البسطان» که حامی دولت بشار اسد بوده است در فهرست سیاه تحریم آمریکا قرار گرفت که به موجب آن هرگونه معامله مالی افراد و نهاد‌های آمریکایی با وی ممنوع شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار