رامسر در مسیر توسعه

بیش از ۲۰ پروژه در مقیاس‌های ملی، استانی و شهرستانی در رامسر آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد آزاد فرماندار رامسر در مراسم بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر و طرح‌های توسعه میدان پروازی این فرودگاه گفت: رامسر در کنار همه طرفیت‌های الهی و طبیعی در عرصه‌های سازندگی و توسعه نیز سعی کرده پیش رو باشد.

او با بیان اینکه بیش از ۲۰ طرح بزرگ ملی، استانی و شهرستانی هم اکنون آماده بهره برداری است، بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر را یک کار شاخص و فاخر در کشور و استان خواند و افزود: ورود سالانه ۶ میلیون مسافر به این شهرستان نشان می‌دهد باید در جهت توسعه زیرساخت‌های گردشگری تلاش بیشتری کرد.

بیشتر بخوانید: آمادگی دفتر عمران سازمان ملل برای اجرای پروژه‌های توسعه محور در غرب مازندران

آزاد با قدردانی از وزیر راه و شهرسازی، استاندار، نماینده مجلس و مدیرعامل فرودگاه‌ها ایران گفت: راه اندازی این باند جدید نیازمند اقدامات ضروری بود که نهایتا در سال گذشته و با دستور موکد اسلامی و حمایت‌های نوبخت معاون رئیس جمهور تصمیم گرفته شد این طرح به پایان برسد.

فرماندار رامسر گفت: برخی موانع پروازی از جمله دکل‌های مخابراتی، تیر‌های شبکه توزیع برق اشجار و موسسات آموزشی در مسیر این باند قرار داشتندکه با حمایت‌های همه جانبه سرانجام حل شد.

او ادامه داد: این پایان راه نیست و با برنامه‌های توسعه میدان پروازی فرودگاه رامسر بروزتر و فعالتر خواهد شد.

انتهای پیام /ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.