فرماندار نهاوند از اختصاص یک سوم اعتبارات بازسازی خسارت سیل دراستان همدان به این شهرستان خبر داد.

اختصاص بیش از ۳۰ در از اعتبارات بازسازی خسارت سیل به نهاوندبه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  مراد ناصری فرماندار نهاوند از اختصاص یک سوم اعتبارات بازسازی خسارت سیل در استان همدان به نهاوند خبر داد و گفت: ۴۰۰۰ هزار واحد روستایی و شهری شهرستان نهاوند در سیل سال گذشته آسیب دید.

او گفت: مدیران با همراهی مردم بحران سیل سال گذشته را به فرصت تبدیل کردند.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه بیش از چهار هزار واحد روستایی و شهری بر اثر وقوع سیل در نهاوند آسیب دید، گفت: اختصاص یک سوم اعتبار مقاوم‌سازی  استان همدان به شهرستان نهاوند نشان دهنده قراگرفتن نهاوند در مسیر توسعه است هرچند تا رسیدن به آنچه باید باشیم فاصله زیاد است.

ناصری با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس در اسفندماه سال گذشته نیز گفت: در انتخابات سربلند بیرون آمدیم و هیچ شکست خورده‌ای نداشتیم چرا که هر عزیزی شرکت کرد باعث شد برگ زرینی به افتخارات نهاوند اضافه شود.

او با بیان اینکه هنوز از ایام برگزاری انتخابات بیرون نرفته بودیم که به بحران کرونا وارد شدیم، گفت: مردم شهرستان نهاوند در مدیریت ویروس کرونا خوب ظاهر شدند.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه در مقوله گردشگری با وجود همه کار‌های انجام شده به اندازه ۴۰ سال کار باقی مانده است خواستار توجه به ظرفیت‌های موجود این شهرستان شد و گفت: تقاضای دایر شدن نمایندگی اداره غله از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.