موافقت ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا با بازگشایی برخی اصناف در یزد

عضو ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا در استان یزد از موافقت با بازگشایی برخی دیگر از اصناف در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، فخرالسادات خامسی‌هامانه، عضو ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا در استان یزد گفت: در جلسه تطبیق ستاد استانی، درخواست‌های بازگشایی واحد‌های صنفی با رعایت شرایط خاص موافقت شد.

او افزود: مراکز بازی رایانه‌ای با ۵۰ درصد ظرفیت (باممنوعیت ورود کودکان زیر ۱۵ سال)، پارک‌های بازی کودکان با ۵۰ درصد ظرفیت (فقط برای تجهیزات انفرادی) می‌توانند فعالیت خود را آغاز نمایند.

فخرالسادات خامسی‌هامانه، اظهار داشت: سرویس دهی داخلی رستوران ها، اغذیه فروشی‌ها و فست فود‌ها با دو سوم ظرفیت، قهوه خانه ها، تریا‌ها و کافی شاپ‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت بدون عرضه مواد دخانی می‌توانند فعایت خود را از سر گیرند.

خامسی هامانه تصریح کرد: با این وجود تا اطلاع ثانوی مراکز ورزشی آبی، تن به تن، مجالس عروسی، جشن و ترحیم و مساجد همچنان تعطیل خواهد بود.

الزامی بودن استفاده از ماسک و دستکش در بقاع متبرکه

همچنین خادم امامزاده جعفر یزد بیان کرد: درب صحن‌های امامزاده جعفر (ع) هر روز ساعت ۸ صبح باز و بعد از اذان ظهر بسته می‌شود و ساعت ۱۷ دوباره درب صحن‌ها باز و تا اذان مغرب بسته می‌شود.

او افزود: مردم برای حضور در این اماکن باید ضمن استفاده از ماسک و دستکش، مهر و تسبیح و کتاب دعا و قرآن شخصی به همراه بیاورند و به نکات بهداشتی هم توجه داشته باشند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار