مهم‌ترین حوادث امروز ۶ خردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز سه‌شنبه ششم خردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جاساز ۴۶۰ کیلو هروئین در لوله‌های خرطومی لو رفت

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران پلیس نی‌ریز با توقیف یک کامیون موفق به کشف ۴۶۰ کیلو هروئین و ۱۰۰ کیلو تریاک شدند.

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور سیرجان-قطرویه، به یک کامیون حامل بار مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۴۶۰ کیلو هروئین و ۱۰۰ کیلو تریاک که به صورت بسیار حرفه‌ای در لوله‌های خرطومی جاسازی شده بود کشف شد، گفت: در این راستا یک قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.

سردار حبیبی تصریح کرد: برخورد با سوداگران مرگ و مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی استان فارس قرار دارد.

کشف ۸ میلیارد ارز قاچاق در پاسارگاد

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از کشف ۸ میلیارد ارز قاچاق در بازرسی از مسافر یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

سرهنگ محمد نیک‌بخت گفت: روز گذشته ماموران یگان امداد مستقر در ایست و بازرسی، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد افزود: ماموران حین بازرسی خودرو به یکی از مسافران مشکوک و در بازرسی بدنی از وی، ۴۰۰ قطعه اسکناس ۱۰۰ دلاری، ۴ قطعه اسکناس ۵۰۰ یورویی و ۱۳ قطعه اسکناس ۵۰ یورویی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ نیک‌بخت با اشاره به اینکه بنا بر نظر کارشناسان ارزش ارز‌های مکشوفه، ۸ میلیارد و ۲۴۸ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

توقیف اتوبوس حامل ۳ میلیارد کالای قاچاق

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ داود امجدی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان لارستان حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه اتوبوس حامل بار مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این اتوبوس، یک هزار و ۵۰۰ ثوب پوشاک، ۱۱۹ قلم لوازم یدکی و ۱۱ دستگاه لوازم خانگی خارجی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ امجدی با اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این خصوص، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه، ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرقت پراید در بوشهر و کشف در کازرون

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از کشف یک سواری پراید مسروقه با هوشیاری پلیس پاسگاه انتظامی "تنگ چوگان" خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی‌نژاد اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی "تنگ چوگان" هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک سواری پراید مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: با استعلام پلاک خودرو مشخص شد که سواری پراید مسروقه و از شهرستان بوشهر به سرقت رفته است.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه خودرو سرقتی روانه پارکینگ شد، گفت: در این خصوص راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

محموله کالا‌های قاچاق ۲ میلیاردی به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی شهرستان آباده گفت: در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سرهنگ خسرو رزمجویی اظهار داشت: مأموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز پلیس آگاهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، یک هزار و ۲۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی و ۳ دستگاه قهوه ساز، ماشین لباسشویی و یخچال فریزر خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف سیگار و معسل قاچاق از منزل مسکونی در جهرم

فرمانده انتظامی جهرم از کشف ۳۲۷ هزار نخ سیگار خارجی و ۱۰ کارتن معسل قاچاق در بازرسی از یک منزل مسکونی خبر داد.

سرهنگ افشین حیدری اظهار داشت: ماموران کلانتری "۱۱ جمهوری" این شهرستان در اجرای طرح برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان کالای قاچاق با اقدامات فنی و تخصصی از دپو سیگار خارجی در یک منزل مسکونی مطلع شدند.

او افزود: پس از هماهنگی قضائی ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل موفق شدند ۳۲۷ هزار نخ سیگار و ۱۰ کارتن معسل خارجی قاچاق کشف کنند.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کشف پرنده شکاری کمیاب در فسا

جانشین فرمانده انتظامی فسا گفت: یک بهله پرنده شکاری کمیاب در بازرسی پلیس از یک سواری پراید کشف و ضبط شد.

سرهنگ محمد رضایی در تشریح این خبر گفت: ماموران انتظامی پاسگاه "امامزاده اسماعیل (ع) " این شهرستان حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، یک بهله پرنده شکاری کمیاب از نوع "سارگپه" کشف و ضبط شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی آن را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: با دستور مقام قضائی پرنده مکشوفه برای رها سازی در طبیعت تحویل اداره محیط زیست شهرستان فسا شد.

جاساز ۱۴ کیلو هروئین در پشت داشبورد سمند لو رفت

فرمانده انتظامی داراب از توقیف یک سواری سمند و کشف ۱۴ کیلو و ۶۰ گرم هروئین در بازرسی از داشبورد آن خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد بیان کرد: ماموران ایست و بازرسی "قلاتویه" این شهرستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری سمند مظنون و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، میزان ۱۴ کیلو و ۶۰ گرم هروئین که به نحو ماهرانه‌ای داخل داشبورد جاسازی شده بود کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

۲ کشته و ۴ مصدوم حاصل برخورد پراید با کامیون

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: بر اثر برخورد پراید با یک کامیون در محور مواصلاتی داراب-بندرعباس، ۲ نفر کشته و ۴ نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی بیان کرد: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در محور مواصلاتی داراب-بندرعباس، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یک سواری پراید با ۷ سرنشین با یک کامیون به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه شمالی استان با بیان اینکه در این حادثه ۲ نفر از سرنشینان پراید فوت و ۴ نفر دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شدند، گفت: کارشناسان در صحنه حاضر و علت وقوع این حادثه را توجه نکردن به جلو از جانب راننده کامیون اعلام کردند.

جاساز تریاک در پیک نیک لو رفت

فرمانده انتظامی لارستان از کشف ۱۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از داخل ۲ عدد پیک نیک خبر داد.

سرهنگ داود امجدی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور لارستان به بندرعباس، به یک سواری ۴۰۵ مشکوک و آن را توقیف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو میزان ۱۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در ۲ عدد پیک‌نیک جاسازی شده بود کشف شد، گفت: در این خصوص ۳ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست؛ هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.