حدود ۲ هزار نفر پارسال در طرح فلاح کمیته امداد ایرانشهر شرکت کردند

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهرگفت: پارسال بیش‌از یکهزار و ۷۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد این شهرستان از کلاس‌های طرح فلاح بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،محمدعلی تراقویی با اشاره به اهمیت برگزاری نشست‌های قرآنی و اجرای طرح فلاح برای افراد تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهارداشت: کمیته امداد با اجرای این طرح به دنبال حفاظت خانواده‌های تحت پوشش از هجمه‌های فرهنگی و ارتقای سطح آگاهی آنان در ارتباط با مسائل دینی است.

او افزود: هدف از اجرای این طرح تعمیق باور‌های دینی و معرفتی، ارتقا رفتار‌های دینی، شان و منزلت اجتماعی خانواده‌های مورد حمایت و نیز تقویت ارتباطات مثبت اجتماعی خانواده‌های تحت حمایت، ایجاد زمینه مثبت در ازدواج و ایجاد ارتباطات سازنده اجتماعی با همسایگان و اطرافیان است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر گفت: پرورش روحیه نشاط و امید در خانواده‌های تحت حمایت، ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر، ارتقای میزان آگاهی خانواده‌ها از احکام شرعی و پاسخگویی دقیق به شبهات دینی در کلاس‌های آموزشی طرح فلاح مورد تاکید قرار گرفته است.

او بیان کرد: آموزش‌هایی که در طرح فلاح ارائه می‌شود با هدف تلاش در جهت اصلاح سبک زندگی و اندیشه در جامعه هدف، تقویت ایمان و اعتقاد به مبانی اسلام و بسط بینش الهی بر اساس آموزه‌های دینی، تحکیم و بالندگی نهاد خانواده و مصونیت بخشی در مقابل عوامل بروز آشفتگی و گسستگی است.

تراقویی همچنین تقویت بصیرت دینی بویژه در میان نسل جوان، ارتقای سطح آگاهی خانواده‌ها نسبت به انحرافات و پیشگیری از اشاعه خرافه و افکار انحرافی، مصون سازی خانواده‌ها از آسیب‌های اجتماعی از طریق ارتقای آگاهی‌های دینی را از دیگر اهداف طرح فلاح عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار