محمدی خبر داد؛

تهران در وضعیت زرد قرار گرفت

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به زلزله ظهر امروز شهرستان رودهن، استان تهران در وضعیت زرد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به زلزله دماوند و رودهن اظهار کرد: به محض وقوع زلزله در ساعت ۱۳:۴۱ در استان تهران و مازندران، یک تیم ارزیاب از شهرستان پردیس و یک تیم از شهرستان دماوند به محل حادثه اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود:  هم اکنون در شهرستان دماوند و پردیس وضعیت قرمز اعلام شده است و همچنین شهرستان‌های معین استان دماوند در وضعیت نارنجی قرار دارند و شهرستان‌های تهران هم وضعیت زرد دارند و تیم‌های واکنش سریع در آمادگی کامل هستند.

محمدی تصریح کرد : خوشبختانه تاکنون هیچ خسارت جانی و مالی در دماوند و  رودهن گزارش نشده است، اما  به جهت زلزله‌های اخیر که در دماوند رخ داد،  محلی برای اسکان اضطراری تعبیه شده و همچنین در شمیرانات هم محلی برای اسکان اضطراری شهروندان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۰۷ خرداد ۱۳۹۹
بايد به پادگانا و پاركها دستور بدن در صورت زلزله خودروهاي مردمو رو راه بدن و اونا رو هم بچينن تا حداكثر خودرو جا بشه و سرويس بهداشتي هم در اختيار مردم بذارن تا يكي دو شب رو سر كنن
آخرین اخبار