درخواست باشگاه‌های فوتبال از مسئولان فدراسیون

بسیاری از باشگاه‌های فوتبال خواستار معرفی یک آزمایشگاه استاندارد، به عنوان مرجع قابل اطمینان برای انجام تست کرونا هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، در پروتکل پیشنهادی به تیم‌های فوتبال، لزوم انجام تست کرونا پیش از شروع تمرینات و انجام هر ۵ روز یک بار آن ابلاغ شده است.

این موضوع، در صورتی است که تیم مذکور، هیچ مورد مشکوکی را ثبت نکند؛ در غیر این صورت فرد مشکوک پس از قرنطینه، با ثبت ۲ تست منفی اجازه حضور در تمرینات را خواهد داشت. البته تمام این مراحل به شرطی کاملا اجرایی است که هر تیم، تمکن مالی برای انجام تست‌های استاندارد و دقیق را هم داشته باشد.

موضوعات مطرح شده، نشان دهنده‌ی لزوم جدی معرفی یک آزمایشگاه استاندارد، دقیق و مورد وثوق به تیم‌ها برای انجام تستی دقیق و البته یکسان برای تمامی باشگاه‌ها است. توجه نکردن به این مسئله، می‌تواند منجر به انجام تست‌های بی دقت، غیرقابل اتکا و غیر یکسان توسط تیم‌ها شود.

بسیاری تیم‌ها از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، خواسته اند تا در این باره تصمیم گیری کنند، اما تا به حال به این مهم پرداخته نشده است و پس از درخواست‌های فراوان، سهیل مهدی، مسئول مسابقات سازمان لیگ از احتمال اتخاذ چنین تصمیمی سخن گفته است؛ که البته شاید برای تمامی تیم‌ها کافی نباشد. بسیاری از تیم‌ها برای تامین هزینه‌ی تست با محدودیت مواجه هستند. شاید ایجاد تسهیلاتی در این زمینه، بتواند کمک بزرگی به جامعه فوتبال باشد. تیم‌هایی که نتوانند در این زمینه شرایط خوبی را فراهم کنند، ممکن است در رویارویی با دیگر تیم‌ها، برای آن‌ها نیز مخاطره آمیز باشند.


بیشتر بخوانید:فولادی‌ها در صدد انجام سومین تست کرونا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار