باند سرقت خودرو در ساری متلاشی شد

باند سارقان خودرو با ۱۵ فقره سرقت در شهرستان ساری متلاشی شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ ناصرعلی صفر پور فرماندهی انتظامی شهرستان ساری، گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع سرقت خودرو در ساری، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ امیر مازندرانی قرار گرفت.

او افزود: در پی وقوع این سرقت ماموران با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یک باند سرقت خودرو در این شهرستان شدند.

سرهنگ صفرپورگفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی ضربتی سرکرده اصلی این باند را در حال اوراق کردن یک خودروی سرقتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به تشکیل باند سرقت خودرو با همراهی ۲ نفر از همدستانش که به تازگی از زندان آزاد شده بودند اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: سایر اعضای این باند نیز در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۲ فقره سرقت خودرو و بیش از ۱۵ فقره سرقت قطعات خودرو طی یک هفته گذشته در شهرستان ساری اعتراف کردند.

او با اشاره به کشف خودرو‌های سرقتی از مخفیگاه اعضای این باند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ صفر پور ضمن هشدار به دارندگان وسایل نقلیه از آن‌ها خواست: حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی، قفل پدال و فرمان مجهز کرده و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و وسایل گران قیمت در داخل اتومبیل بپرهیزند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.