آخرین اطلاعات از بیماری کرونا در شهرستان‌های لار، خنج و اوز

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان آخرین آمار از بیماری کرونا در شهرستان‌های لار، خنج و اوز را اعلام کرد.

اُسروش سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان امروز چهارشنبه ۷ خرداد ماه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به ۲ مورد جدید مبتلا به کرونا در لاستان، اظهار کرد: مجموع کل مبتلایان کووید ۱۹ با تعداد موارد جدید از ابتدا تاکنون، به ۱۶۲ مورد رسید.

او ادامه داد: هر ۲ مورد جدید از ساکنان شهر لار هستند.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان بیان کرد: پیش از این تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در لارستان ۱۶۰ مورد بوده و ۲ نفر فوت شده است.

اُسروش همچنین با اشاره به ۴ مورد جدید مبتلا به کرونا در شهرستان اوز، افزود: تعداد مبتلایان کرونا با موارد جدید، از ابتدا تاکنون، به ۱۲۰ مورد افزایش پیدا کرد.

او ادامه داد: از این ۴ مورد جدید ۲ مورد مربوط به بیدشهر و ۲ مورد مربوط به شهر اوز است.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان بیان کرد: پیش از این تعداد مبتلایان به کرونا در اوز ۱۱۶ مورد بوده و یک نفر فوت شده است.

اُسروش با اشاره به ۲ مورد جدید مبتلا به کرونا در شهرستان خنج، تصریح کرد: مجموع کل مبتلایان کرونا با تعداد موارد جدید از ابتدا تاکنون، به ۸۷ نفر رسیده است.

سرپرست روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: پیش از این تعداد مبتلایان به کرونا در خنج ۸۵ مورد بوده و مورد فوتی نداشته است.

اُسروش اضافه کرد: هر ۲ مورد جدید از اتباع خارجه و ساکن خنج هستند.

او گفت: تعداد بهبود یافتگان ۳ شهرستان لارستان، خنج و اوز به ۱۹۴ مورد افزایش یافت.

ویروس کرونا همانند بسیاری از ویروس‌های دیگر بدنه‌ای از جنس لیپید (نوعی از چربی طبیعی) دارد که با مواد شوینده از بین می‌رود، برای همین شستن دست و صورت و وسایل با مواد شوینده مثل صابون و یا مواد ضد عفونی کننده، ویروس را از بین می‌برد.

لارستان در فاصله ۳۳۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار