برقراری مجدد سه مسیر پروازی اردبیل، همدان و افغانستان در فرودگاه مشهد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: با رفع بخشی از محدودیت‌ها و بارعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی مسافران، دو مسیر پروازی داخلی اردبیل، همدان و یک مسیر خارجی افغانستان در فرودگاه بین المللی مشهد مجدد برقرار شد.

محمود امانی بنی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: پرواز‌های شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر مشهد- اردبیل- مشهد که پیش از این از اواسط اسفند ماه پارسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اوایل خرداد ماه به دستور ستاد مقابله با بیماری کرونا تعطیل شده بود، دوباره برقرار شده است.

او افزود: از تاریخ یازدهم خرداد مسیر پروازی مشهد _ اردبیل با هواپیمای جت فوکر ۱۰۰ شرکت هواپیمایی آسمان انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی ادامه داد: پرواز مشهد – اردبیل – مشهد در روز‌های یکشنبه و پنجشنبه ساعت ۱۲:۲۰ از فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد حرکت و ساعت ۱۴:۴۵ نیز فرودگاه اردبیل را به مقصد مشهد ترک می‌کند.

امانی بنی بیان کرد: مسیر پروازی مشهد – همدان نیز که بنا به دلایل فوق لغو شده بود از تاریخ ۲۰ خردادماه جاری برقرار و پرواز در این مسیر طی روز‌های سه شنبه و جمعه هر هفته توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر صورت خواهد شد.

او تصریح کرد: پس از گذشت سه ماه از شیوع ویروس کرونا، اولین پرواز از کشور افغانستان به مقصد مشهد با استقبال جمعی از فعالان اجتماعی و اقتصادی شرق کشور از مسافران افغانستانی انجام شد.

انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.