ارائه آموزش های ۵۰۰ رشته فنی و حرفه‌ای در استان همدان

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان همدان از ارائه آموزش ۵۰۰ رشته فنی وحرفه‌ای در این استان خبر داد.

ارائه ۵۰۰ رشته در فنی و حرفه‌ای همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان ها  یباشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان؛ وهب مختاران، مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان همدان درباره آغاز فعالیت آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در سطح استان، گفت: بازگشایی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای در سطح کشور براساس آخرین وضعیت بهداشتی و سلامتی استان‌های موردنظر از لحاظ وضعیت سفید، زرد یا قرمز بودن و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی مصوب شده است.

او افزود: با توجه به شرایط استان همدان، اجازه بازگشایی آموزشگاه‌های استان داده شد که در این بازگشایی، رعایت کامل موازین بهداشتی و تعداد مناسب کارآموزان جزء شروط اصلی لحاظ شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان ادامه داد: آموزش‌های مجازی همچنان در این مجموعه ادامه دارد و بازگشایی آموزشگاه‌ها فقط برای رفع اشکال است و برخی از کلاس‌های عملی نیز باید برگزار شود.

مختاران بیان کرد: در سال جدید آموزش های  ۵۰۰ رشته پرمخاطب که مورد اقبال عمومی قرار دارد از سوی فنی و حرفه‌ای در کل استان ارائه شده است.

او درباره نرخ شهریه دوره‌های آموزشی سال جدید نیز گفت: نرخ شهریه‌ها سالانه و کشوری بوده و براساس مناطق و درجه بندی اعلام می‌شود که تاکنون نرخ جدید اعلام نشده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.