نگاه ویژه البرزی ها به آثار هنرمندان بومی

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: سال گذشته ۲۷۳۰۰ نفر از نگارخانه های استان البرز بازدید کرده اند.

ناصر مقدم، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که میزان بازدید از نگارخانه های استان البرز ۲/۱ در صد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، گفت:  ۲۷۳۰۰ نفر در سال گذشته از نگارخانه های استان البرز بازدید کرده اند.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه افزود: در این نگارخانه ها آثار هنرمندان البرز در قالب های نقاشی، عکس و حجم بوده و آثار نقاشی با تکنیک های رئال، امپرسیونیسم و سورئال و...در معرض دید عموم قرار گرفت.

مقدم گفت: استان البرز دارای ۱۲ نگارخانه فعال است که ۹ نگارخانه آن در شهر کرج، ۲ نگارخانه در ساوجبلاغ و ۱ نگارخانه آن در شهر ماهدشت قرار دارد.

او با بیان این که امسال شیوع ویروس کرونا در کشور و ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه از ابتلا به این ویروس مانع از برگزاری اجتماعات و نمایشگاه‌ها شده است، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار هنرمندان استان البرز را در پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشاهده کنند.

او افزود: آثار هنرمندان اعضای شورای کاریکاتور انجمن هنر‌های تجسمی استان البرز با طراحی مستانه فاطمی و آثار هنرمندان اعضای شورای کاریکاتور انجمن هنر‌های تجسمی استان البرز با طراحی زهرا فاطمی از جمله آثاری است که در پورتال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز وجود دارد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: آثار هنرمندان انجمن هنر‌های تجسمی استان البرز نیز با طراحی علی قناعت بر روی این پورتال قابل مشاهده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.