مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قم مطرح کرد؛

راه اندازی ناوگان اتوبوس شهری قم از روز شنبه/ پرداخت کرایه نقدی ممنوع!

یزدی گفت:هشتاد دستگاه اتوبوس در قم از روز شنبه فعالیت خود را از سر می‌گیرند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، امیر یزدی، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قم گفت: هشتاد دستگاه اتوبوس که عمدتا متعلق به بخش خصوصی هستند از روز شنبه دهم خردادماه فعالیت خود را در خدمت رسانی به شهروندان از سر می‌گیرند.

او افزود: این هشتاد دستگاه اتوبوس به صورت شعاعی در هفت خط از جمله خط ۲ خیابان بنیاد به سمت بلوار شهید منتظری، خط ۴ پردیسان به سمت نبوت، خط ۵ پردیسان به سمت کامکار، خط ۶ نبوت به سمت جمکران، خط ۹ توانیر به سمت یزدانشهر، خط ۱۰ شاهد به سمت محلاتی، خط ۱۰۳ پارکینگ شرقی به سمت پردیسان، به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قم با اشاره به اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن، گفت: پرداخت کرایه نقدی ممنوع و فرایند پرداخت بلیط تنها به صورت ارائه کارت بلیط انجام می‌شود.

یزدی از شهروندان خواست اگر کارت ندارند نسبت به دریافت و شارژ کارتشان اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم علت استفاده از بخش خصوصی را جبران خسارات ناشی از تعطیلی ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام کرونا عنوان کرد.

به گفته یزدی به تدریج با از بین رفتن ویروس کرونا فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در خطوط داخل شهر افزایش پیدا می‌کند.

لازم به ذکر است با توجه به دستور العمل ستاد ملی مقابله با کرونا اتوبوس‌ها ملزم به رعایت نکات بهداشتی از جمله علامت گذاری در صندلی‌ها به منظور فاصله گذاری اجتماعی، ضدعفونی مداوم کابین اتوبوس، و چکاپ شدن رانندگان اتوبوس در طول روز هستند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.