مشخصات کامل ویوو X50 Pro فاش شد

جدیدترین اخبار فاش شده از شرکت ویوو، مشخصات گوشی جدید X50 Pro را افشا کرده است و همزمان، تصاویر بیشتری از آن رونمایی شد.

مشخصات کامل ویوو X50 Pro فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتظار می‌رود شرکت ویوو با معرفی دو گوشی از خانواده X50 خود، ترکیب دوربین چهارگانه جدید و عجیب دیگر ۱-۲-۱ را رونمایی کند. به تازگی، تصاویر جدیدی از مدل معمولی X50 ویوو در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده بود و حالا، مشخصات کامل مدل Pro است که فاش شده است. مشخصات ویوو X50 Pro با لو رفتن فایل‌های معرفی این گوشی در فضای مجازی افشا شده است. این گوشی با پردازنده Snapdragon 765G، یک نمایشگر بزرگ ۹۰ هرتزی و حسگر اصلی دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مدل IMX598 سونی رونمایی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: معرفی اولین تلفن هوشمند مجهز به تراشه Exynos 880 SoC


با توجه به فایل لو رفته از برنامه معرفی ویوو X50 Pro کاملا مشخص است که این گوشی دارای یک پنل OLED به اندازه ۶.۵۶ اینچ و رزولوشن +FHD، حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی است. تنها دوربین سلفی این گوشی در گوشه بالای چپ این نمایشگر در حفره پانچ گوشی پنهان شده است که یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. نقطه جذاب این گوشی می‌تواند دوربین چهارگانه آن باشد؛ جایی که حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی این گوشی قرار است با یک حسگر ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتوی پریسکوپی، حسگر ۱۳ مگاپیکسلی با زوم دو برابری و سنسور ۸ مگاپیکسلی التراواید همراهی خواهد شد.

مشخصات کامل ویوو X50 Pro فاش شد

ویوو X50 Pro با باتری ۴۳۱۵ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ ۳۳ واتی عرضه خواهد شد. ویوو همچنین برای پرداخت‌هایی از طریق گوشی هوشمند مانند پرداخت از طریق برنامه vivo Pay، فناوری NFC را برای این گوشی خود در نظر گرفته است.

قیمت ویوو X50 با توجه به مشخصات لو رفته آن ۵۶۰ دلار تخمین زده شده است. اگرچه هنوز هیچ جزئیاتی درباره قیمت نسخه‌های ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی آن وجود ندارد، ویوو اطلاعات کامل درباره زمان عرضه دو گوشی سری X50 را در زمان عرضه یعنی اول ژوئن (۱۲ خرداد) اعلام خواهد کرد. در ادامه تصاویری را مشاهده می‌کنید که از X50 Pro لو رفته است.

مشخصات کامل ویوو X50 Pro فاش شد

مشخصات کامل ویوو X50 Pro فاش شد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار