بازیگوشی خانم بازیگر کار دست مادر و برادرش داد/ روایت ماجرای جالب ازدواج فریبا نادری در دورهمی

مهران مدیری شب گذشته با بازیگر سریال «ستایش» گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته مهران مدیری میزبان فریبا نادری بازیگر تلویزیون بود.

نادری در ابتدا درباره واکنش مردم به نقش آفرینی خود در سریال «ستایش» گفت: من در فصل دوم بیشتر مورد حمله مردم قرار گرفتم؛ همه فکر می‌کردند پول آن‌ها را می‌خورم! اما خب در فصل سوم دیگر مخاطبان قبول کرده بودند که نقش بازی می‌کنم.

مدیری در ادامه گفت: گویا در کودکی بچه شلوغی بودید؛ تا جایی که دست و پای برادر و کتف مادرتان را هم شکستید!

نادری پاسخ داد: من این کارها را انجام ندادم، پیش آمد! درباره برادرم، ماجرا این است که ما از مدرسه به خانه آمدیم و قرار بود کلید همراه او باشد اما نبود. ماندیم چه کار کنیم. نهایتاً قرار شد از تراس همسایه به خانه خودمان برویم. من قلاب گرفتم و حمید برادرم رفت بالا؛ دستش که رسید من قلاب را رها کردم و او افتاد (خنده).

وی ادامه داد: درباره مادرم هم، یک حادثه بود. چند نفری داشتند پتو می‌شستند. من یهو گفتم «مامان مارمولک». مادرم از ترس از جا پرید و افتاد و کتفش شکست. تقصیر من نبود، دیگر نباید این همه ارتفاع می‌گرفت (خنده).

بازیگر سریال «ستایش» همچنین درباره خر و پف کردنش در خواب و درمان آن اظهار کرد: راستش دکتر رفتم اما هزینه درمان آن بالا بود. با خودم گفتم من که صدای خر و پفم را نمی‌شنوم پس برای چه این قدر هزینه کنم! این بود که دیگر پیگیر درمان نشدم.

نادری در ادامه درباره سن خود عنوان کرد: می‌دانستم این سوال را می‌پرسید؛ می‌خواستم شناسنامه ام را با خودم بیاورم اما عکس شناسنامه را که دیدم، منصرف شدم. چون عکس برای قبل از جراحی بینی ام بود. آن موقع بینی من عقابی و استخوانی بود؛ البته آن را ایراد نمی‌دانستم، ولی بعد از اولین کارم دیدم چقدر بد هستم و تصمیم گرفتم عمل کنم. اما جواب سوالتان؛ من ۳۶ سال دارم.

او درباره آشنایی خود با همسرش گفت: من و برادرم همسایه سام درخشانی بودیم. به واسطه سام درخشانی، قرار شد با همسرم ملاقات کنم. اولین بار که همدیگر را دیدیم، ایشان گفت من قصد ازدواج ندارم؛ منم سریع گفتم اتفاقاً منم همینطور (خنده). او نمی‌دانست من بازیگر هستم؛ من کلی گریه کردم و گفتم «جوونی ام را گذاشتم پای اون و ...». در نهایت ازدواج کردیم (خنده) الان هم یک دختر دوساله به نام یارا داریم.

این بازیگر درباره بزرگترین معضلی که جامعه درگیر آن است، گفت: سختی شرایط فعلی زندگی را همه می‌دانیم؛ اما یک چیزی که برای من آزاردهنده است و شاید یک معضل به حساب می‌آید، خشم درونی آدم هاست. به خاطر شرایط اقتصادی، فرهنگی و ... حالمان بد است و به خاطر همین سر یکدیگر این خشم را خالی می‌کنیم.

مدیری گفت: به عنوان یک شهروند از مسئولان چه توقعی دارید و نادری گفت: آقای مدیری، دوم اردیبهشت برای من قبض موبایل آمد و من پرداخت کردم. ۱۳ اردیبهشت دوباره برای من قبض آمد، اما یک عدد خیلی عجیب بود. من بلافاصله به آقای جهرمی دایرکت دادم و ایشان گفتند موضوع را پیگیری می‌کنند.

وی افزود: در نهایت آقایی زنگ زدند و بدون اینکه من را بشناسند، پیگیر کار من شدند. آخر صحبتمان فهمیدند که من بازیگر هستم. من از ایشان تشکر کردم و گفتم شما با یک شهروند تماس گرفتید و این کار شریفی بود. ای کاش نگاه مسئولان به همه مردم به یک چشم باشد.

نادری درباره فعالیت نکردنش در سینما گفت: در سینما کارگردان و تهیه کننده ریسک نمی‌کند و بازیگری مثل من را که در تلویزیون بازی کرده، انتخاب نمی‌کند. البته من این حق را به آن‌ها می‌دهم؛ اما من خیلی آدم طنزی هستم و دوست دارم کار طنز بازی کنم. این موقعیت هنوز برای من پیش نیامده که در یک اثر سینمایی و کار‌ طنز بازی کنم. من کمدی را بیشتر از تراژدی دوست دارم. امیدوارم این فرصت پیش بیاید.

مدیری هم گفت: با هم کار کنیم؛ ان شاءالله کار کمدی که دوست دارید با هم انجام می دهیم.

مدیری همچنین درباره بازی هفت سنگ از مهمانش سوال کرد و نادری گفت: من در بچگی خیلی بازی می‌کردم و باید برنده می‌شدم؛ وگرنه همه را با سنگ می‌زدم! چرا که اگر من آن سنگ را نمی‌زدم، شاید آن بچه می‌رفت و تصادف می‌کرد (خنده).

مدیری گفت: هیچ وقت از زاویه دید شما به زندگی و جهان نگاه نکرده بودم. واقعاً برایم تجربه عجیبی است. همین امشب، اگر شما اینجا نبودید، شاید من زیر تریلی می‌رفتم (خنده) من مدیون شما هستم. همه اینجا در امنیت کامل هستیم و این را مدیون حضور شماییم.

شب گذشته مهدی یغمایی خواننده موسیقی پاپ کشورمان هم دقایقی در برنامه «دورهمی» حضور یافت و قطعاتی را تقدیم مخاطبان کرد. 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام خانم نادری قدر شوهر میدونه که خودش رفته خواستگا ری ای بنازم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
ترا به خدا اگر از کسی خوشتون نمیاد لااقل انسان باشید باگوشت تلخی دل کسی را نشکنید
Iran (Islamic Republic of)
اما
۰۱:۱۴ ۱۴ خرداد ۱۳۹۹
موافم
Iran (Islamic Republic of)
پ یسا
۱۴:۳۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
شخصیت جالبی نداره کسی که با شوخی بیمزه باعث آزار مادر خود شده تازه بیان میکنه مقصر نیست کلا توهم داره فکر میکنه ناجی مردم هست، خودشیفته به تمام معتا
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۰۴:۲۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
من از بازی روان خانم نادری خیلی خوشم میاد اصلا این جور بازی را دوست دارم ،حتما شما بازیگری مزخرف و مصنوعی و بی احساس با اون خنده های مصنوعی و بی حس مثل گلزار دوست دارید ، من اگر کارگردان بودم حاضر نبودم تو فیلمم نقش دیوار بهش بدم با اون بازی وخنده های بی روحش
Germany
ملودی
۱۶:۴۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
مسخره ترین فیلم جهان ستایش خارجیا فیلم میسازن ما هم فیلم می سازیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
فقط توی ستایش بازی ایشونودیدم خوب بودولی درکل تصورنمیکنم که خیلی درکارشون ماهرباشند کلا به نظرمی آیدمیمیک صورت فعالی ندارندکه بازی ایشون راضعیف وشخصیت نامهربانی ازایشون میسازه. حرفهاشون درموردازدواجشون هم چندان جذاب نبود درجایگاه یک زن به نظرآمده اینقدرخودشان راآویزان ومحتاج نشان داده اندکه طرف همان اول گفته قصدازدواج ندارد!!! این اصلاجالب نیست
United States of America
ویولت یادگاری
۰۳:۵۸ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
با سلام من ساکن نیویورک هستم و برنامه شما را با همسرم خیلی دوست داریم موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
شما نقش«پریسیما» را در سریال«ستایش۳» عالی‌ایفا‌ کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
مزخرف ترین بازیگر تلوزیون ایران هر فیلمی که بازی کرده حالمو به هم میزنه
Iran (Islamic Republic of)
سمیرا
۰۰:۵۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
لایک دارن فریبا جون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
خیلی لایک داره (فریبا) جون
United States of America
تببت
۱۹:۱۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
خیلی ادم بی مزه ای بود چقدم فک میکرد حرفاش بامز ه س
Iran (Islamic Republic of)
محمد باقر
۱۷:۵۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
فیلمشو بزارید کی حال داره بخونه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
وای وای چه دماغی داشته.......خنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام من از نقشهای منفی توسریالها وفیلمها قبلا زیاد خوشم نمیومد.ولی وقتی خانم نادری درسریال ستایش نقش منفی بازی کرد ازبازی کردنش با اینک منفی نقش ایفا میکرد خوشم اومد.شاید بخاطر ایفای نقش خوبش بود‌.ولی درکل نباید بازیگر را بخاطر نقش منفی یا مثبت خوب یابد بدونیم.باید مهارت را در ایفای نقش بازیگران دید.چون خیلی از بازیگرایی ک نقش منفی ایفا میکنند خیلی عالی وماهرانه ایفای نقش میکنند.
United States of America
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
چقدر ازش بدم میاد!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
نه اینکه اون از تو خوشش میاد
Germany
ناشناس
۱۳:۱۶ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
قبل از اینکه هنر پیشه ها بخواهند مردم انها را توی نقشی که بازی می کنند قبول کنند باید اول خودشون با واقعیت وفق بدهند سن در شناسنامه عدد هست ولی چهره نشان دهنده سن هستند همانطور که مدیری سنش را درست عنوان نمیکند خوب مهمانان دورهمی هم صداقت نخواهند داشت و توقع نباید داشته باشند که همیشه مورد توجه مردم قرار بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
مگر این مملکت را سلبریتی ها ساخته اند که در برنامه ای که با هزینه سنگین تولید میشود اینها را دعوت میکنند چه کار شا قی انجام داده اند مگر کم داریم آدمهای با اراده وخود ساخته ای که می‌توانند الگوی دیگران باشند
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۶:۱۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
وقتیکه مردم به اینها علاقه دارند و دوست دارند در باره انها بشنوند و ضمنا اگر محترم و انسان باشند چه اشکالی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
آقای مدیری کتاب هدیه بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
حالا واقعا آقای جهرمی برای همه اینجورین!!!!!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ایلا
۱۱:۴۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
چه بانمک و ساده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
خیلی
Iran (Islamic Republic of)
لیلی
۱۰:۵۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
خیلی گفتگوی جالبی بود..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
کجاش جالب بود
آخرین اخبار