مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین :

استفاده معلولان و جانبازان از اتوبوس‌های شهری رایگان است

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: این سازمان برای ارتقای خدمات و تأمین رفاه جانبازان و افراد دارای معلولیت، استفاده از اتوبوس شهری را برای این قشر رایگان کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد حسین ایرانخواه مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین گفت: کارت رایگان ویژه معلولان و جانبازان بالای بیست و پنج درصد و خانواده شهدا برای استفاده از اتوبوس شهری صادر شده است و ایثارگران و جانبازان واجد شرایط که تاکنون موفق به دریافت کارت‌های خود نشده اند باید به بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین مراجعه کنند.

ایرانخواه افزود: سالانه ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای تردد جانبازان و خانواده معظم شهدا و معلولان در ناوگان حمل و نقل شهری قزوین اختصاص می‌یابد.

او اضافه کرد: این اعتبار برای اولین بار سال گذشته برای تردد خانواده شهدا و جانبازان در نظر گرفته شد و امسال نیز دوباره در بودجه شهرداری به منظور رفاه و آسایش بیشتر خانواده ایثار گران تمدید شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قزوین اضافه کرد: هم اکنون ۲ دستگاه بنز مخصوص تردد جانبازان و معلولان قطع نخاعی در شهر فعال است که در صورت تخصیص اعتبار ۲ دستگاه دیگر به ناوگان حمل و نقل شهری به همین منظور برای سهولت تردد افراد قطع نخاعی و ویلچری اضافه خواهد شد.

۲۲۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی در ۲۴ خط به شهروندان خدمات می‌دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.