حمیداوی: پیروانی با ۲ گونی عشق، بلیت هواپیمای بازیکنانم را تهیه کند

مالک باشگاه شهرخودرو گفت: حالا که پول برای افشین پیروانی مهم نیست، او با ۲ گونی عشق برای بازیکنانم بلیت هواپیما بگیرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو در خصوص میزان درآمدزایی از فوتبال اظهار داشت: از همه چیز مهمتر، عشق به فوتبال است. فوتبال در همه جای دنیا به عنوان یک صنعت و پولساز معرفی می‌شود به غیر از ایران! چند روز پیش درودگر رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود که نیم درصد از بودجه کشور به ورزش اختصاص پیدا می‌کند، باید بگویم که این رقم کفاف ورزش حرفه‌ای را نمی‌دهد. باید برای فوتبال زیر ساخت درست کنیم تیم‌های دولتی همواره زیان‌دِه بوده اند.

تاکنون ۵۰۰ عدد پیراهن تیم شهر خودرو به فروش رفته است

حمیداوی درباره اقدامات اقتصادی باشگاه شهر خودرو گفت: تاکنون ۵۰۰ عدد پیراهن تیم شهر خودرو به فروش رفته است. فقط در حد حرف گفته شده که به شهرخودرو و تیم‌های خصوصی کمک می‌کنیم. در عمل کمکی به ما نشده است. فوتبال هم مثل یک کارخانه است و به زمین نیاز دارد. اگر یک بار به ما زمین می‌دادند، هیچ نیازی به رفتن پیش امام جمعه و مسئولان استانی نداشتیم. نمی‌توانیم از ورزشگاه امام رضا (ع) به عنوان زمین تمرین استفاده کنیم چرا که کیفیت زمین پایین می‌آید. استقلال و پرسپولیس با قدمتی بیش از ۵۰ سال ورزشگاه ندارند و سپاهان، ذوب آهن و فولاد تنها تیم‌های نیمه دولتی و با نگاه حرفه‌ای به فوتبال هستند.

با جذب بازیکنان بزرگ، افتخار آفرینی کردیم

او درباره امکانات فوتبال ایران گفت: از سال ۷۴ در فوتبال ایران هستم. نساجی و گل گهر در تهران تمرین می‌کنند چرا که امکاناتی در شهر خودشان ندارند. در سال گذشته با آسیایی شدن شهرخودرو افتخار بزرگی برای خراسان رقم زدیم و بازیکنان بزرگی مثل مهدی رحمتی و سروش رفیعی را جذب کردیم و پنالتی مهم تیم مقابل السیلیه قطر را مهدی رحمتی گرفت و آسیایی شدیم.

۱۵ تیم لیگ برتری با آغاز بازی‌ها مخالف هستند

او خاطرنشان کرد: روزی که شهرخودرو را خریدم از استاندار قول ۲۰ هکتار زمین گرفتم، اما تا به امروز هواداران شهر خودرو باید بدانند چنین زمین نگرفتیم که ورزشگاه بسازیم، اما با این حال از ۱۰۰ درصد هزینه‌ای که داشتیم حدود ۳۰ درصد درآمد زایی کردیم. فکر می‌کنم تنها باشگاه لیگ برتری هستیم که حدود ۷۵ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم. حالا در فضای مجازی می‌خوانم که می‌گویند حمیداوی به خاطر مشکلات مالی به دنبال لغو لیگ است. مطمئن باشید فقط ۴ باشگاه خصوصی خواستار تعویق لیگ نیستند چرا که ۱۵ تیم لیگ برتری با آغاز بازی‌های لیگ مخالف هستند.

اگر  لازم باشد فردا به وزارت ورزش می‌روم

مالک باشگاه شهر خودرو در خصوص نرسیدن نامه چهار باشگاه خصوصی پیرامون لغو رقابت‌های لیگ به وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: حتما این نامه در ترافیک مانده است، اما هر چهار باشگاه این نامه را روی سایت خود کار کرده‌اند و این نامه به فدراسیون و سازمان لیگ ارسال شده است. اگر هم لازم باشد فردا به وزارت ورزش می‌روم تا این نامه را تحویل آن‌ها بدهم.


بیشتر بخوانید: میزان پرداختی‌ها به بازیکنان شهرخودرو مشخص شد


شهریور ادامه لیگ نوزدهم را برگزار کنیم

او در خصوص پروتکل‌های اعلام شده از سوی سازمان لیگ گفت: نمی‌دانم آیا امکانات کشور‌هایی مثل آلمان را داریم یا نه؟ وقتی گفتم فوتبالیستی کرونا بگیرد ،هجمه زیادی به من وارد شد و در فضای مجازی مدام می‌بینم که می‌گویند حمیداوی به خاطر مشکلات مالی به دنبال لغو لیگ است. بار‌ها گفتم که ابتدای شهریور ماه یا ادامه لیگ نوزدهم یا بازی‌های لیگ بیستم را آغاز کنیم. چند روز پیش می‌گفتند گرما دشمن کرونا است، اما الان می‌بینید که در خوزستان کرونا بسیار زیاد وجود دارد.

از سهمیه آسیایی شهرخودرو کوتاه نمی‌آیم

حمیداوی گفت: مقابل کرونا دست ما بالا و تحقیقات به جایی نرسیده است. حرف من این است که شاید در شهریورماه اتفاق خاصی رخ بدهد. من از بهاروند گله می‌کنم چرا یک جلسه بین مدیران تیم‌های لیگ برتری برگزار نکردند، اما باید بگویم که به هیچ عنوان از سهمیه آسیایی شهرخودرو کوتاه نمی‌آیم. تمام زندگی خودم را گذاشتم تا شهر خودرو آسیایی شود ما از هیچ چیز خوبی به راحتی نمی‌گذریم.

ترجیح می‌دهم تیم رقیبم قهرمان شود، اما کسی کرونا نگیرد

مالک باشگاه شهر خودرو در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به اظهارات افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران تاکید کرد: چند بار گفتم که برخی از تیم‌ها جام برای‌یشان از جان مهمتر است. ۲ ماه پیش گفته بودم که همه مدیران جمع شوند و قهرمان لیگ را مشخص کنند.  ترجیح می‌دهم تیم رقیبم قهرمان شود، اما کسی کرونا نگیرد.

امکاناتی برای اجرای پروتکل ایجاد کرده‌ایم؟

او ادامه داد: بسیاری از شهر‌های کشور وضعیت خوبی ندارند، پس کجا باید بازی کنیم؟ آیا امکاناتی برای اجرای پروتکل ایجاد کرده‌ایم؟ با قهرمانی هیچ تیمی مشکل ندارم، تیم من با تیم دوم جدول دو امتیاز  فاصله دارد، اما گفتم برای سهمیه آسیایی قرعه کشی کنند تا حتی یک نفر هم آسیب نبیند.

پول مهم نیست؟ پیروانی برای ۱۰ سال مربی تیم من شود و هیچ پولی نگیرد

حمیداوی تاکید کرد: در بسیاری از شهر‌ها امکان برگزاری مسابقات لیگ برتر وجود ندارد. آیا هزینه‌های پروتکل را کسی پرداخت می‌کند؟ در حال حاضر مشهد هنوز وضعیت قرمز دارد پس کجا باید بازی کنیم؟ نگاه من با پیروانی درباره فوتبال تفاوت دارد. اتفاقا ما برای پول فوتبال بازی می‌کنیم. اگر پول مهم نیست و طبق گفته پیروانی فقط عشق در فوتبال اهمیت دارد، او برای ۱۰ سال مربی تیم من شود و هیچ پولی نگیرد. فوتبال یک صنعت است.

پیروانی با دو گونی عشق بلیت ‌هواپیمای بازیکنانم را تهیه کند

مالک باشگاه شهر خودرو گفت: از پیروانی خواهش می‌کنم با دو گونی عشق بلیت هواپیمای بازیکنانم را تهیه کند! او آدم با شخصیتی است، اما اگر پول نباشد، نمی‌شود فوتبال بازی کرد. حالا هم به عنوان آخرین پیشنهاد، یک شهر یا چند شهر که وضعیت بهتری دارند انتخاب و رقابت‌های باقیمانده لیگ در آن شهر‌ها برگزار شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مالکوم ایگرگ
۱۲:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
حمیداوی حد خودت رو رعایت کن
Iran (Islamic Republic of)
مالکوم ایگرگ
۱۲:۵۲ ۱۰ خرداد ۱۳۹۹
حمیداوی حد خودت رو رعایت کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
اولا از کی تا حالا پدیده شده هم سطح پرسپولیس !! دوما از اون چهار تا تیم به قول تو خصوصی دوتاش مالکش یک نفره :)) بعدم تو که میگی بازی نمیکنی بیجا میکنی تیمت تمرین میکنه نه هفتس بزار برن تعطیلات :))و در مورد افشین پیروانی اون عشق به پرسپولیس داره نه پدیده شهر خودرو پس قبل حرف دوگولتو کار بنداز اون برای پرسپولیس عشق میزاره و پول مهم نیست :))بعدم لامصبا شما فقط نطق میکنید لیگ تعطیل د خوب اگه مردید با توجه به فاصله ده امتیازی نامه بزنید فدراسیون بگید قهرمان پرسپولیس برای سهمیه قرعه کشی دیگه چرا خودتونو از صد جهت ... :)))
Germany
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
دمت گرم برنامه رو دیدم، افشین پیروانی مونده بود چی بگه، کم آورده میگه من با عشق فوتبال بازی میکنم، آقای عاشق سالی چقدر از لنگ میگیری؟ شماها یک روز دیرتر پول بگیرید از زمین و زمان شکایت میکنید حالا که بحث جان بازیکنان وسط اومده از عشق میگی؟
Germany
ولی
۱۷:۰۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
پیروانی عقلش را از دست داده و میخواد هر طور شده تیم دولت رو قهرمان کنه داوری و دخالت دولت کم بود این کاکو هم شده کاسه داغتر ازآش
آخرین اخبار