۷هزار ایلامی برای دریافت بیمه بیکاری ثبت‌نام کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تاکنون هفت هزار نفر در استان برای دریافت بیمه بیکاری ثبت‌نام کرده‌اند.

۷هزار ایلامی برای دریافت بیمه بیکاری ثبت‌نام کردند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛شکرالله شیرخانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت : وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای حمایت از افراد آسیب دیده از کرونا، سامانه بیمه بیکاری به آدرس Bimebikari.mcls.gov.ir را راه اندازی کرد و تاکنون هفت هزار نفر در استان ایلام برای دریافت بیمه بیکاری ثبت نام کرده اند.

او بیان کرد: پس از این مرحله، مشخصات کامل و شماره حساب افراد تایید شده از طریق پیامک دریافت و مبلغ تعیین شده به حساب کارگران بیکار واریز می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام با اشاره به برنامه‌های استان برای اشتغال و تولید در سال جاری، تصریح کرد: اشتغالزایی نقطه مترادف جهش تولید است و تلاش دستگاه‌ها و بانک‌های مرتبط برای جهش تولید و افزایش تعداد شاغلین در استان باید در دستور کار قرار گیرد.

او تصریح کرد: در شرایط فعلی، حفظ اشتغال موجود یکی از رسالت‌های مهم برای دولت است که در این میان تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند نقش بسزایی در مدیریت این موضوع ایفاکنند.

شیرخانی گفت: کاهش بروکراسی‌های اداری برای صدور مجوز‌های کسب و کار و تسریع در تامین نقدینگی واحد‌های تولیدی توسط بانک‌ها و رصد پیشرفت فیزیکی طرح‌های اشتغال‌زا از جمله مهم‌ترین موضوعاتی است که در جلسات اشتغال باید پیگیری شود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.