۶٠ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان ایرانشهر پرداخت شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر گفت: سال گذشته با پرداخت ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی در قالب ١٧۴ طرح زمینه اشتغال بیش‌از ٣٠٠ نفر فراهم شده است.

محمدعلی تراقویی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: این مبلغ از محل اعتبار کمیته امداد و بانک‌های عامل به صورت قرض‌الحسنه به مجریان ١٧۶ طرح کشاورزی، خدماتی، خیاط، تولیدی، دامداری، دامپروری و صنایع دستی پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه با پرداخت ۶٠ میلیارد تسهیلات زمینه اشتغال بیش‌از ٣٠٠ نفر به طور مستقیم ایجاد شده است گفت: ۶٠ نفر نیز هم به صورت غیرمستقیم در زمینه کشاورزی وخدماتی صنایع دستی مشغول به کار شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر با بیان اینکه توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و تامین خوداتکایی نیازمندان و محرومان از مهمترین اهداف کمیته امداد است، تصریح کرد: فراهم ‌سازی زمینه لازم برای ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از وابستگی مددجویان به این نهاد از مهمترین اهداف پرداخت تسهیلات است.

او با اشاره به اینکه هم‌اینک بیش‌از هشت هزار خانوار در قالب ٢۴ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد ایرانشهر قرار دارند، افزود: مددجویان تحت حمایت با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی و فراگیری آموزش‌های لازم در این زمینه به استقلال اقتصادی و خودکفایی می‌رسند و به‌ تدریج از چرخه حمایتی این نهاد خارج می‌شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار