آب شرب داریم، اما احشام تشنه اند

دهیار روستای عویفی بخش غیزانیه گفت: آبرسانی با تانکر به نحو مطلوبی انجام نمی‌شود و اهالی روستا برای تامین آب مورد نیاز دام با مشکل مواجه هستند.

مهدی زرگانی دهیار روستای عویفی بخش غیزانیه از توابع کلانشهر اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۴۰ خانوار با جمعیتی حدود ۲۰۰ نفر در روستای عویفی سکونت دارند و شغل آنها دامپروری است.

او با بیان اینکه حدود ۳ هزار دام که عمده آنها دام سبک هستند در این روستا وجود دارد،افزود: عمده مشکل مردم در تامین آب، برای شست و شو و دامپروری است، چراکه سپاه پاسداران و گروه‌های جهادی آب معدنی برای تامین آب شرب را توزیع می‌کنند.

زرگانی اظهار داشت: دیشب یک تانکر حامل آب برای مصارف دام و شست و شو به روستا اعزام شد که تنها آب موردنیاز ۲ خانوار را تامین کرد و علیرغم اینکه اطلاعات مربوط به تعداد خانوار‌ها به شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان ارائه شده، اما امروز تانکر آبرسان به روستا اعزام نشده و با مشکل مواجه شده ایم.

دهیار روستای عویفی بخش غیزانیه ضمن تشکر از بخشدار غیزانیه برای پیگیری در بحث آبرسانی و رفع مشکل آب این بخش، بیان کرد: این بخش فاقد شبکه آبرسانی بود که با بهره برداری از فاز ۳ خط لوله انتقال آب به غیزانیه و مشرحات از تاسیسات آبرسانی شهرستان رامشیر، امیدواریم هر چه زودتر شاهد رفع مشکل و جاری شدن آب در غیزانیه باشیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.