پرونده تخلفات"جعبه سیاه"شبکه بزرگ فساد دارویی مفقود شد!/ پای چه کسانی در میان است؟

گم شدن پرونده تخلفات یکی از اعضای شبکه بزرگ فساد دارویی و برخی شائبه‌های مالی در این سازمان،موجب برکنار شدن برخی از مسئولان نظام پزشکی کرج شد.

پرونده تخلفاتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، بدنبال گم شدن پرونده تخلفات یکی از اعضای شبکه بزرگ فساد دارویی در نظام پزشکی کرج و برخی شائبه‌های مالی در این سازمان، رئیس و دادستان نظام پزشکی کرج از سمت خود برکنار و برخی اعضای هیات مدیره نظام پزشکی خواستار ورود جدی دادستانی کرج به موضوع مذکور شدند.

 یک عضو هیات مدیره نظام پزشکی کرج در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه امسال در نامه‌ای خطاب به حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب شهر کرج، از مفقود شدن پرونده تخلفات علیرضا "ن" یکی از اعضای محوری باند بزرگ فساد دارویی که پارسال توسط سازمان اطلاعات سپاه منهدم شده بود خبر داده است.

همچنین این عضو هیات مدیره در نامه خطاب به دادستان کرج با بیان اینکه بسیاری از شکایات مردم از تخلفات علوم پزشکی توسط اعضای هیات رئیسه مستعفی نظام پزشکی، متوقف و مسکوت می‌شده تا مردم به حقوق حقه خود دسترسی نداشته باشند،  عنوان کرد: از جمله این تخلفات مفقود شدن پرونده یکی از اعضای بزرگترین باند فساد دارویی استان البرز در نظام پزشکی کرج است که قاعدتا این پرونده دارای اطلاعات ارزشمندی بوده که در دوران هیات رئیسه مستعفی مفقود شده تا جعبه سیاه باند مذکور در چتر امنیتی این سازمان قرار گیرد.

 در حالی این نامه در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه امسال از سوی یکی از اعضای نظام پزشکی صادرشده که در همان روز، علی اکبر حقیقی رئیس نظام پزشکی کرج، کوروش شهبازی دادستان نظام پزشکی کرج و رضا مسعود نیا دبیر هیات مدیره نظام پزشکی کرج  از سمت‌های خود استعفا دادند که مورد موافقت اعضای هیات مدیره نظام پزشکی کرج واقع شده است.

بدنبال این استعفا‌ها که البته به نظر می‌رسد برکناری افراد مذکور از سمتهایشان بوده است، آرمان نجاران به عنوان رئیس سازمان نظام پزشکی کرج و محمدرضا خرد روستا به عنوان دادستان جدید این سازمان توسط هیات مدیره سازمان نظام پزشکی کرج انتخاب شده اند.

چندی پیش نیز خبری مبنی بر کاسب کاری یکی از اعضای هیات مدیره نظام پزشکی کرج در تهیه ملزومات بهداشتی محافظت از کرونا در قالب یک موسسه خیریه در کرج منتشر شد که تاکنون این سازمان در مورد صحت یا رد آن اظهارنظری نکرده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۰۷:۲۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
واقعانکه مفقود شد یعنی چی؟