شمار مبتلایان به ویروس کرونا همچنان در حال افزایش است

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش شمار بیماران کرونایی در شهرهای تحت پوشش این دانشکده خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دکتر شکر الله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۹۴ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده اند گفت: از این تعداد  ۱۵ نفر مربوط به آبادان، ۴۲ نفر خرمشهر و از شادگان ۳۷ نفر گزارش داشتیم.

او مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در شهرهای تحت پوشش این دانشکده را ۱۵۴۷ نفر برشمرد و افزود: تاکنون در آبادان ۷۴۴ نفر، خرمشهر ۵۷۰ نفر و شادگان ۲۳۴ نفر مثبت قطعی ابتلا به کووید-۱۹ به ثبت رسیده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: از ۹۴ مورد مثبت جدید ۴۰ نفر به صورت سرپایی هستند (آبادان ۴ نفر، خرمشهر ۳۳ نفر و شادگان نیز ۳ نفر) که یا در منزل قرنطینه هستند یا به مرکز نفس اعزام شده اند بنابراین در مجموع کل مراجعات این گروه (سرپایی) تا به امروز ۸۶۴ نفر می باشند.

سلمان زاده با بیان اینکه از کل موارد مثبت ثبت شده ۱۳۶۱ نفر بهبود و از بیمارستان ترخیص شده اند ؛ افزود: ۱۲۳ نفر مثبت قطعی نیز هنوز بستری هستند.

او با اشاره به اینکه  در بیست و چهار ساعت گذشته  ۴ مورد مرگ جدید داشتیم که ۲ نفر مربوط به آبادان، ۱ نفر خرمشهر و ۱ نفر شادگان می باشد تصریح کرد: بنابراین تعداد کل فوت شدگان تاکنون به ۶۳ نفر رسیده است که به تفکیک: (آبادان ۲۵ نفر، خرمشهر ۳۳ نفر و شادگان ۵ نفر) می باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.