ذخیره‌سازی ۱۰۰ تن گوشت قرمز در خراسان شمالی

مدیر پشتیبانی امور دام خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۵۰۰ تن مرغ و ۱۰۰ تن گوشت وارداتی در انبار‌های استان ذخیره شده است و هیچ مشکلی بابت تامین گوشت و مرغ در استان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  علیرضا توسلی نیا مدیر پشتیبانی امور دام خراسان شمالی گفت: تاریخ انقضای ۳۸ تن از گوشت قرمز مربوط به اواخر تیرماه امسال است که مجوز فروش ۳ تن آن به مراکز مصرف عمده استان صادر شده است، ولی سازوکار توزیع ۳۵ تن آن با توجه به تاریخ انقضای آن باید بزودی مشخص شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی نیز گفت: قیمت دام زنده در میدان ب‌صورت هفتگی توسط تعیین و این اقدام توسط جهادکشاورزی استان مشخص می‌شود.

 قنبری با اشاره به لزوم ساماندهی وضعیت نرخ دام زنده در استان اظهار داشت: ساماندهی و نظارت بر دلال‌ها در میدان دام بر عهده شهرداری‌ها است که در صورت مشاهده هر گونه اخلال در قیمت با آن‌ها برخورد خواهد شد.

او  افزود: در این بین متولیان امر در حوزه بازرسی، نظارت نظیر جهادکشاورزی، دامپزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی استان وارد عمل خواهند شد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.