امداد رسانی به۳۰ فقره تصادفات جاده‌ای دامغان

رئیس هلال احمر دامغان با بیان اینکه ۷۰ امدادگر در سطح این شهرستان فعالیت دارند، گفت: این امدادگران طی سال گذشته به ۳۰ فقره از تصادفات جاده‌ای امداد رساندند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حمیدرضا داوودیان رئیس جمعیت هلال احمر دامغان با بیان اینکه سال گذشته امدادگران پایگاه‌های جمعیت هلال احمر دامغان به ۱۰۰ نفر از مصدومان و در راه ماندگان در جاده‌های این شهرستان اسکان داده شدند، تاکید کرد: در سال گذشته ۳۰ فقره تصادفات جاده‌ای دامغان امداد رسانی شد.

او با بیان اینکه طی دو ماهه نخست سال جاری پنج فقره تصادف در جاده‌های مواصلاتی دامغان به وقوع پیوست که کار امداد رسانی و خدمات درمانی از سوی دو پایگاه امداد جاده‌ای به مصدومان انجام شد، گفت: در این سوانح تاکنون یک نفر فوت و چهار نفر مصدوم به همراه داشت.

رئیس جمعیت هلال احمر دامغان، گفت: این جمعیت دارای چهار پایگاه امداد جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی این شهرستان شامل پایگاه‌های امداد جاده‌ای شهرستان در محور چشمه‌علی در شمال، نعیم آباد در شرق، سر کویر در جنوب و ساختمان اداری است.

داوودیان ضمن بیان اینکه با تلاش و پیگیری انجام‌شده و با هدف خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مصدومان جاده‌ای یک دستگاه خودرو نجات به پایگاه امداد جاده‌ای چشمه‌علی دامغان افزوده شد، گفت: در شهرستان ۷۰ نفر امدادگر فعال در سطح پایگاه‌های امداد جاده‌ای در طول سال با جمعیت هلال احمر همکاری دارند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار