خشم مردم آمریکا از رفتار نژادپرستانه پلیس/ ادامه تظاهرات در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف+ تصاویر و فیلم

در پی قتل بی‌رحمانه یک شهروند سیاه‌پوست به دست پلیس آمریکا، سراسر این کشور صحنه اعتراضات مردم به نژادپرستی شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس شهر مینیاپولیس هفته گذشته جورج فلوید، شهروند بی‌دفاع سیاه‌پوست را که مدعی بود «کلاهبرداری» کرده به شکل فجیعی خفه کرد و به قتل رساند. طبق ویدئویی که از قتل این تبعه سیاه‌پوست آمریکا منتشر شده، پلیس پس از توقف، او را به زمین می‌زند و در حالی که بر گردن او زانو زده است، دستانش را از پشت می‌بندد. در این لحظه فلوید فریاد می‌زند که نمی‌تواند نفس بکشد و التماس می‌کند که او را نکشند. اما بی‌توجهی پلیس به او و فشاری که به گردنش وارد می‌شود باعث خفگی این شهروند بی‌دفاع می‌شود.

با گذشت چند روز از قتل جورج فلوید به دست پلیس شهر مینیاپولیس، ایالت‌های مختلف این کشور صحنه تظاهرات به رفتار نژادپرستانه پلیس است.

معترضان در اعتراضات خود به خشونت پلیس علیه این شهروند سیاه‌پوست، پنجشنبه شب به یک کلانتری در شمال شهر مینیاپولیس حمله کردند. گروهی از تظاهرکنندگان در جریان این حمله ساختمان کلانتری ناحیه سوم مینیاپولیس را به آتش کشیدند.

خشم مردم آمریکا از رفتار نژادپرستانه پلیس/ ادامه تظاهرات در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف

خشم مردم آمریکا از رفتار نژادپرستانه پلیس/ ادامه تظاهرات در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف

خشم مردم آمریکا از رفتار نژادپرستانه پلیس/ ادامه تظاهرات در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف

خشم مردم آمریکا از رفتار نژادپرستانه پلیس/ ادامه تظاهرات در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف

آخرین اخبار درباره اعتراضات علیه نژادپرستی در آمریکا را در اینجا بخوانید:

تجمع معترضان به تبعیض نژادی در مقابل کاخ سفید

در ادامه اعتراضات به قتل جورج فلوید، سیاه پوست بی گناه به دست پلیس آمریکا، مردم بار دیگر در مقابل کاخ سفید تجمع کردند.

در این تظاهرات معترضان شعار‌های ضدنژادپرستی سر دادند و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را نژادپرست خطاب کردند. معترضان با حمل پلاکاردهایی، خواستار خاتمه دادن به تبعیض نژادی و اهمیت به رنگین پوستان در آمریکا شدند.

نیرو‌های گارد ملی آمریکا با حضور در میان تظاهرکنندگان، مانع از نزدیک شدن آن‌ها به محوطه کاخ سفید شدند. همچنین در برخی موارد زد و خوردی نیز میان معترضان و نیرو‌های امنیتی رخ داد.

شبکه الجزیره اعلام کرد درپی تجمع معترضان، کاخ سفید از کارکنان خود خواسته است امروز در محل کار خود حاضر نشوند.

۳ سال پیش
جنبش آنتیفا در لیست تروریسم داخلی آمریکا

وزارت دادگستری آمریکا جنبش چپ مستقل ضدنژادپرستی (آنتیفا) را تروریسم داخلی اعلام کرد.

بر این اساس، همزمان با اوج گرفتن اعتراضات به قتل جورج فلوید، سیاه پوست بی گناه آمریکایی به دست پلیس این کشور، وزارت دادگستری با صدور بیانیه‌ای علیه معترضان اعلام جرم کرد.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: شاهد آن هستیم که گروه‌های تندرو و افراطی در حال سواستفاده از اعتراضات هستند. وقت آن رسیده است که مقابل خشونت‌ها بایستیم.

این بیانیه می‌افزاید: خشونت‌هایی که به تحریم آنتیفا یا گروه‌های مشابه در ارتباط با شورش‌ها انجام شده است، مصداق تروریسم داخلی است و با آن برخورد خواهد شد.

۳ سال پیش
درخواست ترامپ از گارد ملی برای سرکوب معترضان در فیلادلفیا

دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا بار دیگر خواستار سرکوب معترضان به تبعیض نژادی شد.

بر این اساس، ترامپ در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: هم اکنون باید قانون و نظم در فیلادلفیا برقرار شود! معترضان فروشگاه‌ها را غارت می‌کنند. همچون شب گذشته در مینیاپولیس که (به لطف دونالد ترامپ) با گارد ملی برای مداخله تماس گرفتند، شما هم با گارد بزرگ ملی ما تماس بگیرید.

وی در ادامه با طعنه به رقیب دموکرات انتخابات آتی ریاست جمهوری نوشت: آیا این چیزی است که رای دهندگان به جو بایدن خواب آلود می‌خواهند!

۳ سال پیش
پلوسی: ترامپ آتش‌بیار معرکه اعتراضات آمریکا شده است

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دونالد ترامپ را به شعله‌ور کردن آتش اعتراضات داخلی در این کشور متهم کرد.

پلوسی با اشاره به اظهارات چند روز اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص ناآرامی‌ها تاکید کرد: ترامپ از توئیت‌های خود به عنوان طعمه‌ای برای انحراف افکار عمومی از ریشه اصلی اعتراضات ناشی از مرگ جورج فلوید به دست پلیس مینیاپولیس استفاده می‌کند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: من درباره بی‌عدالتی حرف می‌زنم درباره فشار زانو بر گردن صحبت می‌کنم نه اظهارات ترامپ.

پلوسی تاکید کرد: رئیس‌جمهور به جای شعله‌ور کردن آتش اعتراضات، باید بر اتحاد کشور تمرکز کند.

۳ سال پیش
وضعیت فوق‌العاده در لس‌آنجلس

همزمان با اوج گرفتن ناآرامی‌ها و اعتراضات اخیر در لس آنجلس در پی قتل فجیع جورج فلوید، شهروند سیاه‌پوست در شهر مینیاپولیس در ایالت مینه‌سوتا آمریکا، گاوین نیوسام، فرماندار ایالت کالیفرنیا وضعیت فوق‌العاده در لس آنجلس اعلام کرد.

۳ سال پیش

فرماندار واشنگتن ۲۰۰ نیروی گارد ملی را برای مقابله با ناآرامی‌ها در سیاتل اعزام کرد.

۳ سال پیش

فرماندار پنسیلوانیا از معترضان خواست تا با برگزاری اعتراضات مسالمت آمیز به دموکراسی احترام بگذارند.

۳ سال پیش

در پی وارد آمدن خسارات‌های جدی به شهر سانفرانسیسکو، شهردار آن اعلام حکومت نظامی کرد.

۳ سال پیش

در منطقه اورگان ایالت فلوریدا تا اطلاع ثانوی منع آمد و شد عمومی اعلام شد.

۳ سال پیش

همزمان با تداوم تظاهرات در کاخ سفید، به کارکنان دفتر ریاست جمهوری آمریکا اعلام شده که در محل کار خود حاضر نشوند، در این اعلامیه ذکر شده که وضعیت امنیتی کاخ سفید همچنان در حالت هشدار قرار دارد.

۳ سال پیش
کاخ سفید: ایران، روسیه و چین در آشوب‌های آمریکا دست دارند!

رابرت اوبرایان، مشاور امنیت ملی آمریکا در ادعایی کذب ایران، چین و روسیه را به دست داشتن در آشوب‌ها و ناآرامی‌های ضد نژادپرستانه در این کشور متهم کرد!

۳ سال پیش

بیش از ۶۰ افسر سرویس مخفی آمریکا مستقر در اطراف کاخ سفید تاکنون مجروح شده اند.

در جریان اعترضات ضد نژادپرستی در شیکاگو دست‌کم ۲۴۰ نفر بازداشت شدند و ۶ نفر هدف تیراندازی پلیس قرار گرفتند.

۳ سال پیش

۵ هزار نیروی گارد ملی برای مقابله با معترضان در ۱۵ ایالت آمریکا وارد عمل شدند و ۲ هزار نیروی دیگر نیز در حالت آماده باش هستند.

اداره پلیس دنور از بازداشت ۸۳ معترض در ناآرامی‌های شب گذشته خبر داد.

۳ سال پیش
سناتور آمریکایی: سیاه‌پوستان قرن‌هاست عدالتی را در آمریکا ندیده‌اند

کاملا هریس، سناتور ایالت فلوریدای آمریکا در واکنش به قتل فجیع جورج فلوید در پیامی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد بر ریشه‌دار بودن نژادپرستی علیه سیاه‌پوستان در تاریخ آمریکا تاکید کرد.

سناتور ایالت فلوریدا نوشت: جوامع سیاه‌پوستان قرن‌هاست که عدالتی برابر مطابق با قانون دریافت نکرده‌اند. خون سیاه‌پوستان پیاده‌رو‌های آمریکا را لکه‌دار کرده است. (این) درد واقعی است. این درد عمیق است. باید گوش فرا داده و تصدیق کنیم و برای تغییر جوامع خود اقدام کنیم.

۳ سال پیش
ترامپ معترضان ضد نژادپرستی را تروریست اعلام می‌کند

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در تازه‌ترین واکنش به تظاهرات سراسری در این کشور از تصمیم خود برای تروریست اعلام کردن معترضان ضد نژادپرستی خبر داد.

ترامپ در توییتر نوشت: به گارد ملی برای اقدام بزرگی که شب گذشته بلافاصله پس از ورود به مینیاپولیس در مینه سوتا انجام دادند، تبریک می‌گویم. آنتیفا، که آنارشیست‌ها را هدایت می‌کرد، به سرعت جمع شد. اگر این اقدام همان شب اول توسط شهردار انجام می‌شد، هیچ دردسری بوجود نمی‌آمد.

ترامپ نوشت: دیگر شهر‌ها و ایالت‌های دموکرات باید متفرق شدن شب گذشته آنارسیشت‌های چپگرا در مینیاپولیس را نظاره کنند. گارد ملی اقدام بزرگی انجام داد و تا دیر نشده باید این کار در ایالت‌های دیگر نیز انجام شود.

وی در توییت دیگری نوشت: آمریکا آنتیفا را به عنوان یک گروه تروریستی معرفی خواهد کرد.

 

۳ سال پیش
لشکر ۸۲ هوابرد ارتش آمریکا برای سرکوب معترضان وارد عمل می‌شود

برخی منابع آگاه از اعلام آماده‌باش به نیرو‌های لشکر ۸۲ هوابرد ارتش آمریکا مستقر در پایگاه فورت برگ در ایالت کارولینای شمالی برای اعزام به ایالت مینه سوتا به منظور سرکوب تظاهرات ضد نژادپرستی خبر دادند.

این منابع آگاه گزارش دادند که به سربازان لشکر ۸۲ هوابرد آمریکا گفته شده در این ماموریت با خود سلاح حمل نکنند. هنوز مشخص نیست که این نیرو‌ها چه موقع به ایالت مینه سوتا اعزام می‌شوند، اما همه آن‌ها در حالت آماده‌باش قرار دارند.

۳ سال پیش

تیم اسکات، سناتور جمهوری‌خواه تاکید کرد همه عوامل در قتل فلوید باید دستگیر شوند.

۳ سال پیش
روسیه خشونت پلیس آمریکا علیه خبرنگاران را محکوم کرد

همزمان با بالا گرفتن اعتراضات در آمریکا، وزارت خارجه روسیه ضمن انتقاد شدید از عملکرد ایلات متحده در مواجه خشونت‌بار علیه معترضان این کشور برخورد خشونت‌آمیز پلیس این کشور با خبرنگاران را شدیدا محکوم کرد.

وزارت خارجه روسیه دربیانیه‌ای اعلام کرد:

استفاده ماموران پلیس آمریکا از سلاح‌های کنترل شورش علیه خبرنگاران و روزنامه نگاران را غیرقابل قبول است.

حمله به «میخائیل تورگیف» خبرنگار «نووستی» علی‌رغم شناسایی وی به عنوان یک خبرنگار، اقدامی کاملا غیرقانونی بوده است.

۳ سال پیش
ایلهان عمر: ترامپ باید در بالاترین سطح محکوم شود

ایلهان عمر، نماینده مسلمان ایالت مینه‌سوتا در کنگره آمریکا که تظاهرات ضد نژادپرستی در سراسر این کشور در اعتراض به قتل بی‌رحمانه جورج فلوید به دست پلیس این کشور از آنجا آغاز شد، دونالد ترامپ را به تلاش برای تمجید از خشونت در جریان اعتراضات اخیر در این کشور متهم کرد.

عمر که حوزه انتخاباتی او به شدت درگیری ناآرامی‌ها به دلیل قتل فجیع یک مرد سیاه‌پوست است، گفت: ما ملت‌های دیگر را محکوم می‌کنیم که روسای جمهور آن‌ها چنین اظهاراتی می‌کنند، در حالی که باید رئیس‌جمهور خودمان در بالاترین سطح محکوم شود.

نماینده دموکرات کنگره آمریکا در مصاحبه با‌ ای‌بی‌سی گفت: ترامپ هیچ درکی از درد و رنجی که بسیاری از شهروندان ما درگیر آن هستند، ندارد.

۳ سال پیش

در ادامه اعتراضات در آمریکا بیش از ۴۰ معترض دیگر در ایالت فلوریدا بازداشت شدند.

۳ سال پیش

در پی تشدید اعتراضات، منطقه تجاری در مرکز شهر شیکاگو تعطیل شد.

۳ سال پیش

رابرت اوبرایان، مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد ترامپ فعلا از استقرار ارتش در محل‌های تظاهرات در ایالت‌های مختلف عقب‌نشینی کرده است.

۳ سال پیش

مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه‌ای، با خانواده جورج فلوید و تمامی کسانیکه از حادثه مرگ او متاثر شده اند، ابراز همدردی کرد.

۳ سال پیش
مردم لندن همنوا با معترضان آمریکایی به خیابان‌ها آمدند

دامنه اعتراضات مردمی در واکنش به فاجعه هولناک قتل یک مرد سیاه‌پوست به دست پلیس آمریکا، از مرز‌های این کشور فراتر رفت و به پایتخت انگلیس رسید.

۳ سال پیش
بازداشت دهها معترض در آتلانتا به اتهام نقض مقررات آمد و شد

پلیس شهر  آتلانتا ۷۰ نفر را به اتهام نقض مقررات منع آمد و شد بازداشت کرد.

۳ سال پیش
پلیس آمریکا خبرنگار رویترز را هدف قرار داد

گروه خبری خبرگزاری رویترز در هنگام انجام وظیفه برای پوشش اخبار اعتراضات آمریکا به صورت مستقیم از سوی پلیس مینیاپولیس هدف قرار گرفتند.

فیلمبردار خبرگزاری رویترز در هنگام انجام وظیفه از سوی نیرو‌های پلیس هدف گلوله پلاستیکی قرار می‌گیرد و زخمی می‌شود.

۳ سال پیش

پلیس اوکلند واقع در ایالت کالیفرنیا برای متفرق کردن معترضانی که در مقابل دادگستری این شهر تجمع کرده بودند از گاز اشک آور استفاده کرد.

۳ سال پیش
خبرنگاران هدف گاز اشک آور پلیس قرار گرفتند

خبرنگار شبکه ام اس ان بی سی نیوز در حین تهیه گزارش از اعتراضات در مینیاپولیس هدف گلوله گاز اشک آور قرار گرفت.

خبرنگار شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی، تصاویری از خبرنگار آسیب دیده را منتشر کرد. او در ادامه تصاویری از تجمع پلیس ضد شورش و گارد ملی را نشان می دهد که همچنان با شلیک گاز اشک آور سعی در متفرق کردن معترضان دارد.

نیروهای پلیس به سمت خبرنگاران می آیند. آنها با گفتن اینکه خبرنگار هستیم، سعی می کنند مانع از برخورد پلیس شوند.

۳ سال پیش

پلیس هوستون تحقیقاتی را در خصوص زیر گرفتن یک زن معترض توسط یک پلیس اسب سوار آغاز می‌کند.  

ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد در جریان درگیری میان معترضان و نیرو‌های پلیس، یکی از نیرو‌های پلیس سواره با اسب خود از روی یک معترض زن رد می‌شود. اقدامی که خشم و فریاد‌های دیگر معترضان را به همراه داشت.

 

۳ سال پیش
پلیس با گلوله های حاوی فلفل به معترضان در واشنگتن حمله کرد / تشدید درگیری‌ها در ضلع شمالی کاخ سفید

شبکه ام اس ان بی سی نیوز اعلام کرد از صبح امروز درگیری‌ها بین معترضان و پلیس در اطراف کاخ سفید تشدید شده و پلیس برای متفرق کردن معترضان از گلوله‌های حاوی فلفل استفاده می‌کند. درگیری‌ها میان پلیس و معترضان در ضلع شمالی کاخ سفید تشدید شده است.

۳ سال پیش

میشل اوباما، همسر رئیس‌جمهور پیشین آمریکا ضمن محکوم کردن قتل جورج فلوید به دست پلیس آمریکا در پیامی فیس بوکی گفت: مردم غیر سیاه هم باید برای ریشه کن کردن نژادپرستی یاری کنند. مثل خیلی از شما، از فاجعه اخیر رنج می برم و من از یک دلهره خسته شده‌ام که به نظر نمی رسد هرگز متوقف شود.

۳ سال پیش
تاکنون بیش از ۱۳۰۰ معترض آمریکایی بازداشت شده‌اند

روزنامه گاردین نوشت با گسترش اعتراضات به نژادپرستی در آمریکا، از روز پنجشنبه بیش از ۱۳۰۰ نفر در ۱۶ شهر آمریکا بازداشت شده‌اند که فقط ۵۰۰ نفر از این تعداد روز جمعه در لس‌آنجلس دستگیر شدند.

۳ سال پیش
یورش دو خودروی پلیس به جمعیت معترضان ضد نژادپرستی در نیویورک

خشم مردم آمریکا از رفتار نژادپرستانه پلیس/ ادامه تظاهرات در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف+ تصاویر و فیلم

۳ سال پیش

رسانه‌های آمریکایی از کشته شدن دستکم سه نفر بر اثر تیراندازی در شهر مینیاپولیس در ایالت مینه سوتا در آمریکا خبر دادند.

۳ سال پیش

خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی اعلام کرد نیرو‌های امنیتی تاکنون ۱۴۰۰ معترض را در ۱۷ شهر آمریکا بازداشت کرده‌اند.

۳ سال پیش
تخریب و تخلیه ساختمان پلیس شهر فرگوسن آمریکا

در پی قتل دلخراش یک سیاه‌پوست در ایالت مینه‌سوتا، مردم فرگوسن، شهری که در سال ۲۰۱۴ کانون اعتراضات به نژادپرستی بود، ساختمان پلیس این شهر را تخریب کردند.

۳ سال پیش
استقرار گارد ملی آمریکا مقابل کاخ سفید برای مقابله با معترضان به خشونت پلیس

خشم مردم آمریکا از رفتار نژادپرستانه پلیس/ ادامه تظاهرات در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف+ تصاویر و فیلم

۳ سال پیش

هم‌اکنون ۱۶ ایالت درگیر تظاهرات گسترده مردمی علیه جنایت اخیر پلیس آمریکا هستند.

در ۲۵ شهرنیز حکومت نظامی اعلام شده و تاکنون دست‌کم ۴ نفر در این اعتراضات با شلیک مستقیم گلوله کشته‌اند.

خشم مردم آمریکا از رفتار نژادپرستانه پلیس/ ادامه تظاهرات در شهر‌ها و ایالت‌های مختلف+ تصاویر و فیلم

۳ سال پیش

نیرو‌های گارد ملی آمریکا با هدف ممانعت از حرکت معترضان به سوی اداره پلیس شهر مینیاپولیس، ورودی دفتر پلیس را با دیوار‌های سیمانی پیش ساخته مسدود کردند.

۳ سال پیش
جو بایدن: اعتراض به وحشیگری ضروری است

نامزد دموکرات انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا، در واکنش به ناآرامی‌های اخیر این کشور که به دنبال کشته شدن یک شهروند بی‌دفاع سیاه پوست به دست پلیس شهر مینیاپولیس به راه افتاده است، گفت این اعتراضات به جا و ضروری هستند.

۳ سال پیش

شمار زیادی از معترضان آمریکایی، نزدیک ساختمان مرکزی وزارت دادگستری در واشنگتن دی سی تجمع کردند و سپس با سر دادن شعار «جان سیاهپوستان اهمیت دارد» به سوی کنگره راهپیمایی کردند.

۳ سال پیش

«رایان کمپ» فرماندار جورجیا با امضای یک فرمان اجرایی اجازه استقرار ۳۰۰۰ نیروی گارد ملی در جورجیا را صادر کرد.

۳ سال پیش

رندال تیلور، رئیس پلیس شهر ایندیاناپولیس آمریکا در نشست خبری خود اعلام کرد در اعتراضات شب گذشته این شهر دستکم به سوی سه نفر از معترضان تیراندازی شده و یک نفر نیز کشته شده است. بنا به گفته او یک افسر پلیس نیز در این درگیری‌ها مصدوم شده است.

۳ سال پیش
شلیک مستقیم پلیس آمریکا به سوی مردم در مینیاپولیس

پلیس شهر مینیاپولیس در ادامه سرکوب اعتراضات ضدنژادپرستی که در سراسر آمریکا به راه افتاده است، به سوی افرادی که در مقابل خانه خود ایستاده بودند، شلیک کرد.

۳ سال پیش

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: شهردار لس آنجلس از فرماندار ایالت کالیفرنیا درخواست کرد تا عناصر گارد ملی را به لس آنجلس اعزام کند.

۳ سال پیش
زیر گرفتن یک معترض آمریکایی توسط پلیس
۳ سال پیش
پرتاب بمب آتش‌زا به سوی خودروی پلیس در اعتراضات ضدنژادپرستی آمریکا

در اعتراضات ضدنژادپرستی آمریکا که به دنبال قتل یک شهروند سیاه‌پوست به دست پلیس این کشور آغاز شده است، یک زن به سوی خودروی پلیس در ایالت نیویورک بمب آتش‌زا پرتاب کرد.

۳ سال پیش

تظاهرکنندگان در واشنگتن پایتخت آمریکا، شیشه‌های برخی ساختمان‌ها و مغازه‌ها را شکستند.

شماری از تظاهرکنندگان نیز سطل‌های زباله را در واشنگتن به آتش کشیدند و پلیس برای متفرق کردن تظاهرکنندگان وارد عمل شد.

طبق این گزارش، پلیس آتلانتا ۵۱ نفر را به دلیل انجام اقدامات خشونت بار در اعتراضات برای محکوم کردن قتل جورج فلوید بازداشت کرد.

۳ سال پیش

همزمان با بالا گرفتن تنش‌ها در آمریکا، پلیس دیترویت به سوی معترضان گاز اشک آور شلیک کرد.

پیشتر تعدادی از معترضان جوان دامنه تظاهرات را به بزرگراه کشاندند و عده‌ای نیز خیابان نزدیک کازینو گریک تاون را با موانع ترافیکی بستند.

همزمان با شدت گرفتن درگیری بین نیرو‌های پلیس و معترضان، بالگرد‌های آمریکایی از آسمان اوضاع را زیرنظر دارند.

۳ سال پیش
تصاویر زنده سی ان ان از غارت یک فروشگاه به دست معترضان در لس آنجلس
۳ سال پیش
انتقاد توئیتری ترامپ از عملکرد شهردار دموکرات مینیاپولیس

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مجددا درباره تحولات اخیر این کشور پیامی توئیتری منتشر کرد.

وی در توئیت خود نوشت: گارد ملی در مینیاپولیس است تا کاری را انجام دهد که شهردار دموکرات شهر قادر به انجام آن نبود. اگر این کار دو روز پیش انجام گرفته بود، هیچ تخریبی صورت نمی‌گرفت و مقر پلیس اشغال و تخریب نمی‌شد. کار عالی گارد ملی. هیچ بازی در کار نیست.

ترامپ اندکی بعد این توئیت خود را ریتوئیت کرد.

۳ سال پیش
ابراز انزجار نماینده دموکرات آمریکا از خشونت علیه سیاه‌پوستان

جان لوئیس، نماینده دموکرات ایالت جورجیا در مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به اقدام نژادپرستانه پلیس در قتل جورج فلوید، ضمن یادآوری ماجرای قتل دلخراش «اِمِت تیل» گفت: «ویدئو پس از ویدئو از قتل آمریکایی‌های سیاه‌پوست غیرمسلح که به اشتباه متهم شده‌اند. قلب من برای این زنان و مردان، خانواده های آنها و کشوری که آنها را رها می‌کند، می شکند».

۳ سال پیش
۱۳ نیروی پلیس آمریکا در جریان اعتراضات در فیلادلفیا مصدوم شدند

عده‌ای از تظاهرکنندگان در فیلادلفیا‌، چند مجسمه را تخریب کردند. این مجسمه‌ها مقابل ساختمان شهرداری فیلادلفیا نصب شده بودند. نیرو‌های پلیس کوشیدند با ایجاد موانع امنیتی مانع اقدامات معترضان خشمگین شوند.

شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد ۱۳ نیروی پلیس آمریکا در جریان اعتراضات در فیلادلفیا مصدوم شدند و قانون منع رفت‌وآمد در شهر میامی نیز وضع شد.

جیم کنی، شهردار فیلادلفیای آمریکا با امضای یک فرمان اجرایی اعلام کرد مقررات منع رفت‌وآمد در این شهر از یکشنبه شب تا دوشنبه صبح برقرار خواهد بود.

مردم تنها برای رفتن سرکار و کار‌های ضروری یا خدمات درمانی یا کمک انتظامی می‌توانند از خانه خارج شوند.

۳ سال پیش
اعلام حکومت نظامی در برخی مناطق آمریکا

تظاهرات گسترده مردم آمریکا در واکنش به نژادپرستی پلیس این کشور در قتل بی‌رحمانه جورج فلوید افزایش تنش‌ها و آشوب در شهر‌های لس‌آنجلس، فیلادلفیا، آتلانتا و دِنوِر را در پی داشت و شهرداران این مناطق مجبور شدند برای سرکوب این اعتراضات و وضعیت ناپایدار در شهر‌های خود حکومت نظامی و منع رفت‌وآمد اعلام کنند.

تاکنون مقامات شهر‌های نیویورک، سیاتل، لس آنجلس، آتلانتا، فیلادلفیا، دنور، لوئیس ویل، مینیاپولیس، کلمبوس، سینسیناتی، پرتلند، راچستر، کلمبیا و میلواکی اعلام کرده اند در این شهر‌ها مقررات منع رفت‌وآمد شبانه برقرار شده است.

۳ سال پیش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۰۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
الله اکبر الله اکبر الله اکبر : پیروزیتان نزدیک است .
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم :
بسم الله الرحمن الرحیم
نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین : ای مومنین شما را بشارت می دهم به پیروزی نزدیک .
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم :
بسم الله الرحمن الرحیم :
یا أَیهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ ینْصُرْکمْ وَ یثَبِّتْ أَقْدامَکمْ
ای کسانی که ایمان آورده اید! اگر خدا را یاری کنید شما را یاری می کند و گامهایتان را استوار می دارد.
فقط باید متحد و هماهنگ و یکپارچه شبانه روزی در سر تا سر کشورتان آمریکا بر علیه نظام سلطه ظالمین و ستمگران نژادپرستان دزدان دروغگویان قلدران اراذل و اوباشهای تروریست جانیان جنایتکاران سیاسان موذیهای توطئه گران و فتنه گران شیاطین نژادپرست خبیثان ملعونین شکنجه گران باجگبران فراعنه برده داران همچون دولت ترامپ فاسد فاسق نژادپرست مقاومت و پایداری و ستیز کنید و هرگز ازشان نهراسید و نترسید تا انشاءالله و به مدد الهی پیروز شوید و نژادپرستان سفاک ناعادل جهنمی را برکنار و نابودشان کنید برای همیشه به زباله دان تاریخ بشریت بریزیتشان ، تا به حقوق بشر انسانی عادلانه و رفع تبعیض در جامعه مدنی و به عدالت اجتماعی و حق حقوق عادلانه شهروندی و عدالت در تقسیم صحیح عادلانه ثروتهای ملیتان و صلح جهانی دست یابید و بدانید و آگاه باشید که این وعده الهیست و عده خداوند جل جلاله است که مومنین مستضعفان پیروز و وارثان و حاکمان کره زمین هستند و خداوند جل جلاله با شما مستضعفان و ستمکشیدکان و مظلومان محرومان بشیریت است . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر . و من الله توفیق .
Canada
ناشناس
۰۷:۱۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
چهار صد سال بر این منوال بوده
یک شبه تعییر بوجود نمیاید
همین امروز یک طوری دیگه ای اتفاق افتاد
دو تا پاسبان از کار بیکار شدند
بخاطر فشار بیش از اندازه برای دستگیری دو تا دانشجو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
کاذب نازیبا کلام!کجایی؟ زنده ای؟ از مدینه فاضله تون چه خبر؟ساکتی!
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۰۳:۰۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
عاقبت جای چاه کن ته چاه است.
دولت آمریکا آنقدر تو کشورهای دیگه آشوب و فتنه درست کرد تا بالاخره سرش اومد...
Iran (Islamic Republic of)
کارمند بازنشسته
۰۱:۴۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
به چند نکته در حوادث آمریکا دقت کنید:
1.با وجود این حجم از آشوب اینترنت هنوز قطع نشده!
2.کلیه نیروهای حفظ امنیت و پلیس یوتیفرم و تگ نام دارند.
3.هنوز مردم به گلوله بسته نشده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
حالا خودت به چند نکته دقت کن ،
1 – قطع اینترنت هیچ تأثیری در قیام مردم آمریکا ندارد که هیچ ضربۀ سنگینی به اقتصاد آمریکا نیز وارد خواهد کرد و لذا قطع اینترنت نه برای آمریکا ممکن است نه به صلاح آنهاست چون شرایط آمریکا با ما کاملاً متفاوت است قیام مردم آمریکا قیام سازماندهی شده ای که از خارج هدایت شود نیست تا با قطع اینترنت دچار مشکل شود .
2 – هم ترامپ صریحا به وجود لباس شخصی ها اذعان کرد و هم ما شاهد حضور آنها و ضرب و شتم مردم توسط لباس شخصی ها هستیم .
3 – اولاً نمی توانی انکار کنی که پلیس آمریکا در شرایط عادی مردم مخصوصاً رنگین پوست ها را به بهانۀ واهی با گلوله می زند و مثل جورج فلوید زیر زانویش خفه می کند و هر روز این جنایات توسط پلیس آمریکا تکرار می شود چطور در شرایط اغتشاش با گلوله نخواهند ، ثانیاً خود ترامپ دستور شلیک به مردم را داده است و ان شاالله خبرجنایات پلیس بیرون خواهد آمد فعلاً که خبرنگارها را دستگیر می کنند
4 – ضمناً آقای محترم مردم آمریکا به بهانۀ اعتراض به گران شدن بنزین به خیابانها نریخته اند ، بخاطر یک جنایت بزرگ و نژاد پرستی آشکار به خیابان ریخته اند و دولت آمریکا باید بر خواستۀ مشروع مردم تمکین کند نه اینکه با آنها برخورد خشن نماید ، برای شما آمریکا پرست ها مرغ همسایه غازه و هیچ استدلالی را بر خلاف میلتان خواهید پذیرفت و هیچ وقت دست از سیاه نمایی کشور عزیزمان و روتوش کردن چهرۀ کریه آمریکا برنخواهید داشت .
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۶:۲۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اره چون مزدورانی چون تو اونا رو ساز مان دهی نکردنو بهشون اسلحه نرسوندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اینترنت واشنگتن قطع شد هرچند نیاز چندانی هم ندارند و موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی دست خودشون هست و علاوه بر جاسوسی از کاربران با الگوریتمهایی که چند سال اخیر طراحی کردند هر خبری رو که بخواند و تا میزانی که بخواند رو بلد می‌کنند و خبرهای دیگه رو سانسور می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
Yjc, خراب کردن خانه برسر زن بینوا وکشته شدن او درایران، راچگونه تفسیر می کنید!!???
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
یک چیز عجیب اینجاست آمریکا در حال فروپاشی ناامنی و هرج و مرج است اما دلار بجای سقوط شدید در ایران در حال بالا رفتن است و ککش هم نمی گزد به نظر شما این غیر عادی نیست !!؟؟
Germany
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
"فروپاشی" که نه ولی ناآرامی وجود داره. دلار هم هم حدود یکی دو درصد افت داشته و با توجه به وضع اقتصادی و فساد کشور ما این افزایشی که شما میگین خیلی دور از انتظار نیست
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۳:۵۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
ان شاءالله که خون سردار سلیمانی ریشه دولت تروریست امریکا را در بیاورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
لعنت بر آمریکا و آمریکا دوستها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
چرا اینجا فقط حرف میزنید بیایم برای جورج فلوید شمع روشن کنیم کاریکاتور بسازیم ، پوستر و نبر و... وعکس بگیریم و یک طوفان توییتری درست کنیم تا پاسخ نوکران آلبانی نشین و ارباب آمریکایی شون رو یکجا بدیم .
Canada
ناشناس
۲۰:۵۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
چقدر ملت از اینطرف اب
بی اطلاع ایند .چونکه حتما کانالهای معاند را دنبال میکنند که
واقعیت و حقیقیت را طوری دیگه ای جلوه میدهند
با کمک رسانه توانسته اند .روز را شب و
شب را روز جا بزنند
از چند استاندارد برای گزارش استفاده میکنند
تصور کنید .خدای نکرده در وطن ما جلوی دوربین و ملت .پاسبان یکی را خفه میکرد
چی میشد
کانالهای معاند .مگر ول کن بودند
الان چرا برنامه عادی شون را تعطیل نمیکنند و 24 ساعته تظاهرات را پوشش خبری دهند
همان کاری را که با وطن کردند
تظاهرات .تظاهرات
نکند خون انسانها باهم فرق میکند !!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
یاخدا الان تا یک ماه دیگه بیست و سی بیچارمون میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
تو بیچاره هستی و با آشفته تر شدن وضع آمریکا بیچاره تر هم می شوی
Iran (Islamic Republic of)
رحیمی
۲۳:۲۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
بی بی سی و منو تو شما هم 10 ساله مارو بیچاره کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
خخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
ما به یک ماه راضی هستیم بدبختی اینه اگه آمریکا زیر و رو هم بشه باز ول نمیکنن مگه هنوز خاشقچی رو ول کردن یعنی اگه یه روز نوش بخواد بدونه پدر بزرگش کی بود میتونه از اخبار ایران بفهمه
Iran (Islamic Republic of)
" Sarbaze ,, Fadaeye ,, Rahbaram
۱۹:۳۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
سلام . وضعیت و شرایط کنونی آمریکا ، منو به یاد مستند آخرین رئیس جمهور آمریکا میندازه که توسط مستندساز معروف و مشهور و بزرگ آمریکایی ( آقای مایکل مور ) میندازه . مستندی که به صراحت فروپاشی ایالات متحده آمریکارو به تصویر کشیده !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
خدا لعنت کنه حکومت ظالم آمریکا از کشتن مردم خودشون هم نمیگذرن انشالله نابود بشن
همه جای دنیا حتی توی آمریکا هم جنایت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
سعید نعمتی
۱۸:۳۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
از دیدن این تصاویر به شدت به خشم آمده ام و دلم به حال مردم مظلوم آمریکا میسوزد مردمی که عمری است که در بند این رژیم جنایتکار افتاده اند و هیچ پناهي ندارند .اکنون نوبت وزارت امورخارجه ایران است که با تمام قدرت و تمام ابزار ها و رسانه هایش استفاده کند و اجازه ندهد. بیش از این .این رژیم جنایتکار به این مردم مظلوم آسیب برساند .ما ایرانی هستیم . مسلمان و برای ما دین و مذهب و مسلک مظلوم هرگز مهم نبوده و نیست گذشتگان ما به این امر عمل میکرده اند و امروز نیز جمهوری اسلامی ایران تنها حامی مظلومین در جهان است لطفا به این مردم کمک کنید .
Iran (Islamic Republic of)
" Sarbaze ,, Fadaeye ,, Rahbaram
۱۸:۱۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
الان در وصف و به حال و روز سیاستمداران تروریست و سفّاک و جنایتکار آمریکا میشه گفت ؛ مَکَرو وَ مَکَروٱللّٰه وَٱللّٰهُ خَیرُ ٱلْماٰکرِین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
yjc خواب ت برده ؟ چرا نظر ها رو منتشر نميكني؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
کافی بود سرسوزنی از این اتفا تو ایران بیوفته....چه یقه ها که جر نمیخورد!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
غرب وحشی.
وحشی تر از غربیها، غرب گداها هستن.
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۵:۰۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
حتی اگر رژیم نژاد پرست و تروریست آمریکا این قیام را سرکوب کند ، این خشم مردم آتشی زیر خاکستر خواهد بود که با یک باد ملایم دوباره شعله ور خواهد ، تا زمانی که یک نظامی مردمی ، عدالت محور در آن کشور سرکار آید و آمریکا برای همۀ آمریکایی ها بشود نه یک در صد سرمایه دار زالو صفت .
Belgium
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
اینا احتمالا اختژاژگر نیستن؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Farzaneh
۱۴:۴۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
انتقام خرابی های ابان داره گرفته میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
♦اصلاح طلبان «آمریکای آتش زده» را ندیدند

Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
♦اصلاح طلبان «آمریکای آتش زده» را ندیدند

Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۱۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
زاگرس در آتش میسوزد و مسئولین کشورم بی خیال هستن
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
انشاءالله نمیسوزد سعید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
شما بین بردار برو خاموش کن چرا شما بی خیال و خودتونو بی مسئولیت میدونید در قبال کشورتون مسئولین هم تلاش خودشونو میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
و ملخ ها هم حمله کردن و زلزله آمد . همچنین قبلا سیل . اما چه دخلی به این خبر داشت . ناراحتی حقایقی از امریکا دیده یا شنیده بشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۲۳:۲۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
دولت گرین کارتی و اصلاح طلب ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
بس کنید این مغلطه بازیا رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
دولت امریکا یه دولت استعمارگر هست باید نابود شود ب امید نابودی استعمگارگر و ظالم
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
دولت امریکا یه دولت استعمارگر هست باید نابود شود ب امید نابودی استعمگارگر و ظالم
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
مردم باغیرت به این میگن که برای خواستشون زیر بار هیچ فشاری نمیرن .همینه که الان جهان اولی شدن
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
انشاءالله نمیرن
Iran (Islamic Republic of)
Amir mohamad
۱۵:۳۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
قبلا که اینا یه مشت نژاد پرست وحشی بودن. چه خبرتونههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
اتفاقا زیر فشارن که دارن اعتراض میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
منظورش اینه که اگر بهشون تیر اندازی کنن یا هر شکنجه دیگه از اعتراض کردن دست بر نمیدارن
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۲۳:۱۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
گشنته انگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
تو تربت جام یه خونه پیرزن رو که نابیناست و بچه معلوم داره بدلیل تخلفات روی سرش آوار میکنن بعد تو لواسان 3000متر تخلف کرده بهش امتیاز هم میده
حالا نوبت ما نیست که اعتراض کنیم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
شنبه اول وقت بیا به اعتراضت رسیدگی میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
چرا هست. ولی سری قبل اینترنتو قطع کردن ایندفعه اب وبرق رو هم به رومون قطع میکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
من اهل كرمانشاه هستم اينجا هم همين اتفاق افتاد.
ولي نميشه كه هركس هرجا دلش خواست وسط پارك يا كنار خيابان براي خودش خانه بسازه. چند وقت پيش يه نفر رو گرفتن كه ميخواست دور طاقبستان رو براي خودش ديوار بكشه. خودت فكر كن اينجوري كه نميشه ديگه در كشوري مثل افغانستان هم اين بي انضباط ي ها وجود نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
اینا توطئه دشمنه انشالله بزار خانم آمنه سادات میاد پرده برداری میکنه از شایعات با فیلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
اسم این امنه سادات ذبیح پور رو نیارید که حالم ازش به هم میخوره .ماله کش...
United States of America
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
انشاءالله نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
خدا کمکش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
ترامپ نامرد
Iran (Islamic Republic of)
حیدر
۱۱:۲۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
خشونت، بیکاری، نفرت و نژادپستی زاییده نظام سرمایه داری آمریکا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
آمریکا می خواست ایران رو اینجوری به شور بندازه ببین خودش چه شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
نمی دانم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۳۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
چوب خدا صدا نداره. بچشید انچه به جون مردم کشورهای دیگه می انداختید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
چقدر ازادانه خبرگزاریهای داخل آمریکا اخبار رو منتشر میکنن این همه عکس و فیلم نشانگر این موضوعه
Iran (Islamic Republic of)
Mostafa,abbasi
۱۸:۰۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
خب اینوهم بگو که تا به الان چند خبرنگار مصدوم و بازداشت شدن ؟ این رو هم بگو که ترامپ دستور داده که هیچ شبکه ایی نباید گزارشی تهیه و ارسال بکنه . و البته اینوهم بگو که چرا مردم معترض به ساختمان شبکه خبری سی‌ان‌ان حمله‌ور شدند و ساختمان این شبکه‌رو تخریب کردند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
خخخخهه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
چرا براتون امریکای فاشیست مقدسه ؟ از زورگویی و توحش خوشتون میاد ؟ از کشتار بی گناهان لذت میبرید ؟ از مداخله در کشورهای دیگه و جنگ آفرینی خوشنودید ؟ ! فرق شما یا ترامپ و صهیونیستها و داعش چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
تارتار
۲۳:۲۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
قدر آزادی رو نمیدونی متلک نپرون.ایران عشق منه هیچ جای دنیا به اندازه ایران زیبا و آزاد و بافرهنگ نیست.تقصیر شما نیست رسانه های معاند خیلی پر تلاش کار کردند وقدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
الان شما از مردم آمریکا دفاع میکنید یا نفرین میکنید اگر یه کشور دولتش بد باشه به مردم اون کشور چه رپطی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
مرگ بر آمریکای من به سمت دولت آمریکاست و احترام خاصی به مردم شریف آمریکا دارم ، چون خوب خوب خوب میدونم چقد مردم مظلوم و زجر کشیده ای هستن ...
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
انشاءالله مرگ بر دولت آمریکایه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
شما که برای مردم مظلوم و زجر کشیده امریکا احترام قائلی چرا به نام کشورشون مرگ میفرستی چرا پرچمشون رو که نشان ملیشونه اتیش میزنی
میتونی این تنفرت رو نثار مسئولینشون کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
خود مردم امریکا پرچمشونو اتیش میدن...اونوقت یه عده اینجا فاز روشنفکری برداشتن...ادم دیگه نمیدونه چی بگه به اینایی که خودشونو به خواب زدن
Iran (Islamic Republic of)
پرهام
۲۳:۲۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
حساب مردم امریکا دولت امریکا جداست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۰:۲۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
درمورد سوختن زاگرس پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
زاگرس رو چهار تا وطن فروش مثل تو سوزونده... بی هویت غرب زده
Germany
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
پس چرا شما وطن پرستا ها نمیرید خاموشش کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
اسلام هم میگه اول کلاه خودت رو درست کن وقتی ما مملکت گل و بلبل داریم پس بهتره به مشکلات خودمون اول رسیدگی کنیم اگر انقدر که از آمریکا گفتن از غزانیه گفته بودن تا حالا مشکل آب برطرف شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
اونا چرا تو کار همه دخالت میکنن؟؟!!!!چیزی که عوض داره گله نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
آنقدر که طرف داران آمریکا الآن می سوزند زاگرس نمی سوزد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
عیزانیه هم ان شاءالله آبرسانی میشه فقط روسیاهی ب دیگ می مونه. غربزده ها ی آلبانی نشین خفه بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
تو که معلوم نیست رگ و ریشت مال کدوم قبرستونیه دم از هویت نزن اگه رگ و ریشه این خاکو داشتی اینقدر از بی عدالتی به مردمت دفاع نمیکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
یکی از دوستام می گفت حروم و حلال برای غرب یه موضوع حل شده است و نیازی به دین نیست. کاش این کلیپ آخری از غارت را می دید.
United States of America
ناشناس
۱۵:۲۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
انشاءالله میبینه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
الان چه ربطی داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
اینقدر بهم ریختین که مثل ترامپ چرت وپرت می گین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
در کشوری مثل امریکا اعتراضات باعث پیشرفت کشور و ایجاد وضع قوانین جدید به نفع کل جامعه خواهد شد. که در طول تاریخ امریکا شاهد انها بوده ایم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
موافقم . بر عکس در جهان سو م سرکوب و دیکتاتوری را موجب می شود.
Canada
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
در طول تاريخ اين حجم از شيفتگي تمدني و فرهنگي بي سابقه است تبريك
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۲:۴۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
بله عجب قوانین مترقیی هم داره !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
اره دیدیم واسه ریاست جمهوری ترامپ اعتراض کردن چقدر نتیجه داد؟!!!!!اخبار میخونی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
تمدن آمریکا در حال فروپاشی است
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۹:۵۱ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
1) غرب وحشی یعنی همین و بس........
2)""حقوق بشر آمریکائی"" یعنی همین حتی برای شهروندان آمریکا........
3)قلدرمآبی هیئت حاکمه آمریکا بر اساس و اصل خودبرتر بینی تعریف و قوانینش نوشته شده که باز یعنی تعریف ساده نژاد پرستی........
آخرین اخبار