رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها:

مردم منتظرند در کارآمدی حاکمیت نقاط روشنی ببینند

رستمی در صفحه اینستاگرامی خود به مناسبت آغاز به کار مجلس یازدهم پیامی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در پیامی به مناسبت آغاز به کار مجلس یازدهم نوشت: مجلس نو استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها برای اصلاح ایده‌های حکمرانی را روش‌مند کند.

او ادامه داد: یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رسما افتتاح شد و بزودی آغاز به کار می‌کند، مجلسی که می‌تواند تغییرات مهم و امید آفرینی را ایجاد کند.

برخی بی تدبیری‌ها در امور اجرایی نارضایتی‌هایی را پدید آورده است

رئیس نهاد نمایدگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در ادامه با بیان اینکه این مجلس از چند جهت اهمیت دارد اضافه کرد: اول اینکه در شرایطی آغاز به کار کرده است که برخی بی تدبیری‌ها در امور اجرایی نارضایتی‌هایی را پدید آورده است و مردم منتظرند در بخش‌هایی از حاکمیت نقاط روشنی در حوزه کارآمدی ببینند و دوم ترکیب آن است که حضور برخی جوانان مومن و باانگیزه و متخصص امید‌ها را افزایش داده است.


بیشتر بخوانید: امتحانات پایان ترم دانشگاه تربیت مدرس حضوری برگزار می‌شود


رستمی در ادامه نوشت: نماینده‌های محترم باید بدانند امروز چشم امید خیلی‌ها به آن‌ها است و باید به گونه‌ای اقدام کنند که دستگاه اجرایی کشور را در مسیر توسعه عدالت محور با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی به حرکت وادار کنند.

او ادامه داد: راهی که این مجلس طی می‌کند می‌تواند عدالت و استقلال را دوباره در فضای اجتماعی و سیاسی کشور باز تولید کند و ریل مدیریت کشور را با تغییر محسوس در ایده‌های حکمرانی بازسازی کند.

مردم منتظرند در بخش‌هایی از حاکمیت نقاط روشنی در حوزه کارآمدی ببینند

 توجه مجلس یازدهم به دانشگاه شرط لازم موفقیت است

رئیس نهاد نمایدگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها نوشت: در این فرآیند توجه به دانشگاه به عنوان یک فضای نخبگی با گستردگی بیش از چهار میلیونی و مشحون از ایده‌های کارساز برای تحقق پیشرفت، عدالت و شفافیت شرط لازم موفقیت است، جریان مطالبه گر و متخصص دانشگاهی می‌تواند به عنوان پیوند دهنده عقلانیت انقلابی با ایده‌های حکمرانی میانبری برای موفقیت این مجلس باشد و لازم است رئیس جدید مجلس که برای ایشان آرزوی توفیق دارم فرآیندی روش‌مند برای استفاده از ظرفیت دانشگاهیان طراحی و اجرا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار