راز طراحی متفاوت Hidden Blade در جدیدترین بازی Assassin's Creed فاش شد

داربی مک‌دویت، کارگردان بخش داستانی بازی Assassin's Creed Valhalla، در صحبت‌های اخیر خود پرده از علت تغییر شکل سلاح اصلی اساسین‌ها برداشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همان‌طور که در تریلر سینمایی بازی Assassin's Creed Valhalla به نمایش درآمد، شخصیت اصلی داستان یک نمونه متفاوت از سلاح معروف اساسین‌ها را با خود به همراه دارد.

این سلاح مخصوص که با عنوان Hidden Blade شناخته می‌شود در نسخه جدید بازی اساسینز توسط دشمنان قابل رویت است. بر اساس اطلاعات به‌دست آمده، شرکت یوبیسافت سعی داشته تا با حذف کردن ماهیت پنهان بودن این تیغ کشنده، سلاح مورد نظر را به فرهنگ وایکینگ‌ها نزدیک‌تر کند.

اطلاعات تکمیلی از طراحی جدید معروف‌ترین سلاح کشتار در سری بازی‌های Assassin's Creed

کارگردان بخش داستانی بازی Assassin's Creed Valhalla، داربی مک‌دویت، در مصاحبه اخیر خود گفت:‌ «این یک تصمیم عمدی بود، این چیزی است که اویور، شخصیت اصلی بازی، با آن احساس قدرت می‌کند. زمانی که او سلاح مخصوص را به نمایش می‌گذارد احساس بهتری از دیده شدن آن می‌گیرد. در واقع وایکینگ‌ها به خاطر احترامی که برای دشمنان‌شان قائل بودند ترجیح می‌دادند در زمان مبارزه و شکست دادن فردی، نحوه کشته شدن فرد را برای دیگر دشمنان آشکار سازند».

راز طراحی جدید Hidden Blade در جدیدترین بازی Assassin's Creed فاش شد

وی همچنین در ادامه توضیح داد: «برای وایکینگ‌ها به نمایش درآوردن سلاح نوعی افزونه بر افتخاراتشان به‌حساب می‌آید. ما خواستیم با نشان دادن تیغه کشنده اساسین‌ها شخصیت اوینور را برای کاربران قابل‌فهم‌تر سازیم». گفتنی است ماهیت اصلی سلاح اساسین‌ها یا همان Hidden Blad، پنهان بودن آن است و باید در قسمت داخلی به سمت کف دست قرار گیرد. تنها دفعه‌ای که شرکت یوبیسافت این سلاح را به مانند نمونه فعلی طراحی کرد در بسته الحاقی First Blade بود که برای عنوان Assassin's Creed Odyssey منتشر شد بود.

این سلاح که بر روی دست داریوش، شخصیت بسته الحاقی مذکور، قرار داشت و نمایانگر نمونه اولیه سلاح اساسین‌ها در دنیا بود. گفتنی است که عنوان Assassin's Creed Valhalla در تعطیلات تابستانی امسال برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌ باکس سری ایکس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شود. همچنین گفته می‌شود این عنوان بر روی سرویس‌هایی مانند گوگل استادیا نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید: حدود ۳۶ درصد کل تاکسی‌های اینترنتی از مسیریاب نشان استفاده می‌کنند ؛ نسخه رایگان سیستم عامل iOS مسیریاب نشان به زودی عرضه می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.