گودرزوند چگینی در نطق میان دستور:

وزیر پیشنهادی صمت هرچه سریعتر به مجلس معرفی شود

نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: از رئیس جمهور تقاضا دارم تا وزیری را برای وزارت صمت انتخاب کند که پس از چند صباحی او را عزل نکند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد گودرزوند چگینی، نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: هویت استکباری آمریکا و نژادپرستی او بر هیچ کسی پوشیده نیست و به طور قطع وجدان‌های بیدار به هویت سازی برای آمریکایی که همواره منفعت طلبی و خودخواهانه در مبانی وجودی آن قرار دارد، گواهی می‌دهند و در دل ملت‌ها جایی نخواهد داشت.

گودرزوند چگینی ادامه داد: امیدوارم همه کسانی که امید به دولت آمریکا چه اوباما و چه ترامپ دارند متوجه شده باشند که این ره پایانی خوش نخواهد داشت.

این نماینده مردم رودبار اضافه کرد: یکی از مشکلات فعلی کشور تعطیلی و نیمه تعطیلی صنایع کشور با توجه به وضعیت کرونایی و شرایط اقتصادی کشور است، بنابراین از رئیس جمهور تقاضا داریم هر چه سریع‌تر وزیری کاردان، توانمند، متخصص و با سوابق روشن به مجلس معرفی کند تا مشکلات تلنبار نشود.

او ادامه داد: به طور قطع کشوری که وزیر صمتش در راس کارش قرار ندارد، بخشی از مشکلات صنایع ما همچنان باقی خواهند ماند از این رو از دولت و رئیس جمهور می‌خواهم که وزیری انتخاب کند که پس از چندصباحی مجددا  او را عزل نکند و بتواند مشکلات کشور را در این سال پایانی حل کند و صنایع نیمه تعطیل را به حالت فعال برگرداند.

گودرزوند چگینی تصریح کرد: بخش زیادی از صنایع از طریق رانت واگذار شده، بنابراین از دولت تقاضا داریم که داوطلبانه گروهی را مامور کند تا بازبینی و بازنگری مناسب را در این‌باره انجام دهند تا در جایی که حقوق ملت تضییع شده به بیت المال برگردد.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه رانت خواری و سودجویی در صنایع واگذار شده به صورت واضح مشهود است و همچنین با معضل کوه‌خواری مواجه هستیم؛ بیش از ۷۰ درصد منابع معدنی استان گیلان در شهرستان رودبار قرار دارد، بنابراین دولت باید نگاه ویژه‌ای به حوزه انتخابیه داشته باشد و ساماندهی معادن را در برنامه اصلی خود قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار