در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

ماجرای اعطای کارت سهام عدالت به سهام داران چیست؟

بائی گفت: این طرح اعطای کارت برای سهام عدالت قرار بود اول برای سهام داران غیر مستقیم عملیاتی شود.

ماجرای اعطای کارت سهام عدالت به سهام داران چیست؟مهدی بائی  عضو هیئت مدیره صندوق های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در گفت‌وگو با خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اعطای کارت اعتباری به دارندگان سهام عدالت که نوع مدیریت سهامشان را مستقیم انتخاب کردند، اظهار کرد: این نگرانی وجود دارد که ممکن است تعدادی از دارندگان سهام عدالت به دلیل نیاز مالی فوری اقدام به فروش سهام خود کنند و تنش‌هایی در بازار ایجاد شود. طی جلسه‌ای که در یک اردیبهشت برگزار شد مقرر شد تا مطابق دستور مقام معظم رهبری  برای تشویق مردم به سمت سهامداری در جهت رشد اقتصاد کشور حرکت کنیم.

عضو هیئت مدیره صندوق های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت بیان کرد: به همین سبب مطابق دستور دولت بانک ها باید در راستای این امر  وارد میدان عمل شوند و به این سهام داران تسهیلاتی را اعطا کنند به طوری که سهام آن‌ها در بانک هایی که در آن حساب دارند به عنوان ضامن در جهت دریافت خدمات مالی  به حساب آید.

او افزود: متاسفانه در این میان افرادی هستند که نمی‌خواهند مردم به سمت سهامداری بروند به همین علت این اقدامی که قرار بود فقط برای سهام داران غیر مستقیم صورت بگیرد، در حال حاضر به تمام سهام داران تعمیم داده شده است.

بائی تاکید کرد: ما به طور دقیق نمی‌دانستیم که قرار است این هفته این طرح به طور علنی مطرح شود به علت آنکه فعلا این مسئله به تایید ما نرسیده بود.

عضو هیئت مدیره صندوق های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت تصریح کرد: هم اکنون که این طرح قرار است برای کلیه افراد صورت بگیرد قطع به یقین سبب آسیب رساندن به اقتصاد کشور می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۴:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
با این که از وضعیت اقتصادی مردم اگاه هستن تا خون همه رو تو شیشه نکنن ول کن نیستن بخاطر هر چیز جزئی و مبالغ که حق مردم هربار با بدقولی هماهنگ نبودن ارگان ها همه باید اذیت بشن واقعا متاسفم برای ایرانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
سهام عدالت کارگرانی که ندارند چی می شود؟
بهتراست فعلاً نام سهام عدالت به این صراحت گفته نشود چون کاملاً ناعادلانه توزیع شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام: لطفآ بفرمائید تکلیف آن افراد ایرانی که اصلا سهام عدالت نگرفتند چیست ؟آیا اصل سهام عدالت نباید به این قشر محروم از کارمند و غیر کارمند هم اعطاءبشود؟؟ دولت چه برنامه ای برای این افراد دارد؟؟؟
Netherlands
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
لطفاراهنمای کنید.30درصد500تومن چقد می خرند؟باتشکر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
هر روز یچی میگین ... ما فروختیم تموم چرا هی شعله ورترش میکنین ... مردم نیاز دارن مگه با ایی اوضاع کرونا کسی زنده میمونه ک بخاد نفروشش .. تا سالهای آینده ارزش دار تر بشه ولا
Iran (Islamic Republic of)
متین‌‌جووتی
۱۳:۴۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
چجوری‌سهاموفروختین؟
Iran (Islamic Republic of)
اوایی
۲۲:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
چقد و کی فروختین
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۰۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
ملت رو سر کار گذاشتن، یه بار ثبت نام یارانه بنزین، ثبت نام یارانه معیشتی، ثبت نام یارانه کرونا، ثبت نام وام یک میلیونی، ثبت نام سامانه سجام، احراز هویت سهام عدالت، آزاد کردن سهام عدالت، فروش سهام عدالت و....
فقط صف درست میکنن مردم برن تو صف.
واقعا ما رو به مقام انسانیت رسوندیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
با سلام ، یکی به سوال بنده پاسخ دهد. زمان ثبت نام سهام عدالت، یکی از فرزندان با اینکه همه مدارک را تحویل داده بودیم از ثبت نام جا افتاده است . حالا به هر دری می زنم فایده ای ندارد،چکار باید کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
خوب مردمو سرگرم کردین.دستت دردنکنه اقای پرزیدنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
میخوان پول بگیرن از مردم همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام به اشتباه و بدون آگاهی روش مستقیم را انتخاب کردم ولی الان میخوام روش غیرمستقیم باشه چیکار باید کنم؟ بخدا چیزی از بورس نمیدونم شما رو خدا یه بار ویرایش رو بزارین دارم دیوونه میشم
آخرین اخبار