مدیر شهرداری منطقه ۳ همدان از راه اندازی پنج مجموعه بازی با اعتباربیش از ۵ میلیارد ریال خبر داد.

راه اندازی ۵ مجموعه بازی در همدانمحمدرضا فیضی‌منش ظهر مدیر شهرداری منطقه ۳ همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛با اشاره به برنامه‌های شهر دوستدار کودک از طراحی و راه‌اندازی پنج مجموعه بازی در پنج پارک منطقه ۳ با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری بازسای و مرمت ۱۸ پارک را در دستور کار داریم و اجرای این نوع از برنامه‌ها، می‌تواند در راستای تقویت برنامه‌های شهر دوستدار کودک مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

او با اشاره به پارک‌های موجود در سطح این منطقه و مجموعه‌های بازی که در آن‌ها در نظر گرفته شده است بیان کرد: از اسفندماه سال گذشته و با سپری شدن سه ماه، شهرداری منطقه ۳، توانست پنج مجموعه بازی در پارک جعفر طیار، نیلوفر، گلچین، نسترن و بوستان شهید مدنی را خریداری و نصب کند.

شهردار منطقه ۳ همدان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مورد توجه از سوی شهرداری، تمرکز بر حقوق کودکان به عنوان شهروند و ارتقای شهر دوستدار کودک است اظهار داشت:با توجه به نقش اثرگذار بازی در زندگی کودکان و جایگاهی که در سلامت و روان آن‌ها دارد، توجه به مهم از سوی مدیریت شهری از اقدامات ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به طراحی فضا‌های بازی و مجموعه‌های بازی در پارک‌ها، بیان کرد: در تعالیم دینی ما نیز بر بازی کودکان تاکید شده است، ایجاد فضا‌های بازی استانداردی که بتواند هوش هیجانی کودکان را تقویت کند، شهروندانی با دقت در انجام امور را تربیت خواهد کرد.

فیضی‌منش افزود: با توجه به اینکه طراحی مجموعه‌های بازی باید از استاندارد‌های لازم برخوردار باشد در این مجموعه‌های بازی سعی شده است که به عنصر رنگ و طراحی گرافیک‌های بصری توجه ویژه شود که این موضوع می‌تواند حس شادمانی و مفرحی را برای کودکان ایجاد کند.

او با اشاره به احداث اتاق مادر و کودک در بوستان شهید مدنی واقع در شهرک شهید مدنی خاطرنشان کرد: پرداختن به شهر دوستدار کودک نشان از توجه منطقه به موضوعات فرهنگی در کنار اقدامات عمرانی دارد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار