افزایش ساعات کار مرکز شماره گذاری خودرو در دزفول

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی دزفول گفت: ساعات کار مرکز شماره گذاری خودرو جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت تا ساعت ۱۷ افزایش یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افزایش ساعات کار مرکز شماره گذاری خودرو در دزفولسرهنگ محمد تدین نژاد رئیس اداره راهنمایی و رانندگی دزفول گفت: دلیل حضور یکباره شهروندان در محل شماره گذاری خودرو ازدحام جمعیت را در این مرکز به دنبال داشت که پس از دریافت گزارش سریعا ورود کرده و مانع ازدحام جمعیت شدیم.

او  افزود: از شهروندانی که از ماسک و دستکش استفاده نکرده بودند تقاضا کردیم محل را ترک و پس از تجهیز به ماسک و دستکش بازگردند به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت ساعات کار جهت شماره‌گذاری خودرو تا ساعت ۱۷ افزایش یافته لذا شهروندان حضور خود را در ساعات مختلف تقسیم‌بندی کنند تا شاهد شلوغی و ازدحام نباشیم.

تدین نژاد تصریح کرد: ازدحام جمعیت در محل مرکز شماره گذاری پلاک رخ داد که با وجود اینکه از اداره راهنمایی و رانندگی مجزاست اما بلافاصله اعمال فاصله گذاری اجتماعی صورت گرفت.

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی دزفول ادامه داد: مردم به یکباره و در یک ساعت برای انجام شماره گذاری خودرو حضور پیدا می کنند لذا از آن ها تقاضا داریم در ساعات مختلف برای این امور مراجعه کنند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.