وعده رئیسی به برخورد عبرت آموز با عاملان جنایت رومینا اشرفی/ رئیس قوه قضائیه: احدی حق ندارد قانون را دور بزند

رییس قوه قضاییه گفت: برخورد دستگاه قضا با عامل جنایت رومینا اشرفی عبرت‎‎آموز خواهد بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه با گرامیداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، صیانت از خط امام و مکتب سیاسی آن حضرت را وظیفه‎ای همگانی دانست و تأکید کرد: امروز ابعاد فکری امام در اندیشه و سیره عملی مقام معظم رهبری بروز و ظهور دارد و زندگی و مواضع ایشان تفسیر و تبیین بارز خط امام است.

رییس قوه قضاییه، خداباوری، خودباوری و مردم باوری را اساس و مبنای خط امام عنوان کرد و افزود: امام (ره) مردم را با همه وجود باور داشتند و اعتماد به نفس را در میان آحاد ملت افزایش دادند و از این ظرفیت عظیم انسانی در گسترش معروفات و نهی از منکرات، زشتی‎ها و پلشتی‎ها بهره می‎بردند.

تلاش امام برای شکل گیری جامعه عدالت‎محور و اخلاقی

حجت الاسلام و المسلمین  رییسی تصریح کرد: خط و مکتب سیاسی امام (ره) دنبال ایجاد جامعه مبتنی بر عقلانیت، معنویت، عدالت و اخلاق بود و آن حضرت در همه برنامه‎هایشان به ویژه در تدوین قانون اساسی و طراحی ساختار‌های برآمده از آن تلاش داشتند که جامعه‎ای عدالت‎محور، معنویت‎گرا و اخلاقی شکل گیرد.

قانون‎گریزی ارزش نیست؛ احدی حق ندارد قانون را دور بزند

رییس قوه قضاییه اجرای قانون را شاخص عدالت در جامعه عنوان کرد و با تأکید بر تلاش مؤثر برای رسیدن به جامعه عادل اظهار داشت: قانون‎گریزی ضد ارزش است و هیچ‎کس در هیچ جایگاهی نباید به خود اجازه دهد قانون را دور بزند یا از آن تخطی کند.

آفات نادیده گرفتن اولویت‎ها در اجرای قانون

حجت الاسلام و المسلمین رییسی با بیان این‎که اجرای قانون باید عادلانه، به دور از تبعیض و مبتنی بر اولویت‎ها باشد، افزود: اگر در اجرای عدالت اولویت‎ها در نظر گرفته نشود، به‎جای برخورد با قاچاق سازمان‎یافته با کولبران برخورد می‎شود و به‎جای تخریب ساختمان‎های مجلل و شبه‎کاخ‎هایی که به‎صورت غیرمجاز و غیرقانونی ساخته می‎شوند، با آلونک‎‎ها برخورد می‎شود که این رویه اصلاً درست نیست.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: شهرداری‎ها و دستگاه‎هایی، چون جهاد کشاورزی باید در اجرای قانون و برخورد با تخلفات با کسانی که با پول و ثروت هنگفت، در مناطق خوش آب و هوا به صورت غیرمجاز ساخت و ساز می‎کنند برخورد کنند؛ در برخورد با قاچاق نیز اگر با دانه‎درشت ‎ها و قاچاق سازمان‎یافته برخورد قاطع شود، موارد کوچک و جزئی هم تمام می‎شود.

آمادگی دستگاه قضا در تعامل با مجلس جدید برای تحقق مطالبات رهبر انقلاب در حوزه اقتصاد و فرهنگ

حجت الاسلام و المسلمین رییسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم و منشور مقام معظم رهبری برای ترسیم نقشه راه نمایندگان جدید ملت، توجه به اقتصاد و فرهنگ را از مهم‌ترین محور‌های این منشور دانست و بر تعامل دستگاه قضایی با قوه مقننه در پیشبرد اهداف و برنامه‎های نهاد قانونگذاری در این دو حوزه تأکید کرد.

رییس قوه قضاییه با اشاره به لزوم برخورد قاطع با متجاسران به قانون و تهدیدکنندگان نظم و امنیت، خاطر نشان کرد که همکاری قوای سه گانه در کشور می ‎تواند در گسترش عدالت و احساس امنیت از سوی مردم نقش اساسی داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی افزود: ضابطان قضایی و همکاران ما در دستگاه قضا به هیچ عنوان نباید با کسانی که با سرقت ‎های حرفه ‎ای و اقداماتی، چون کیف‎ قاپی زندگی مردم و امنیت روانی آن‌ها را به خطر می‎اندازند، کوچک‎ترین مسامحه و مماشات کنند و با این افراد باید قاطعانه برخورد کرد.

بی‎تردید با عامل جنایت گیلان برخورد عبرت‎‎آموز خواهد شد

رییس قوه قضاییه همچنین به موضوع قتل دختر ۱۳ ساله گیلانی اشاره کرد و با تأکید بر این‎که برخورد دستگاه قضا با عامل این جنایت عبرت‎‎آموز خواهد بود، در عین حال از مراکز علمی و دانشگاهی خواست که به آسیب ‎شناسی مسائل اجتماعی بپردازند تا ریشه و علل و عوامل چنین جنایات هولناکی که احساسات عمومی را جریحه‎دار می ‎کند، مورد بررسی قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی یکی از علل و عوامل اصلی حوادث و جنایاتی نابخشودنی همچون حادثه گیلان را دوری از اخلاق و معنویت دانست و متذکر شد: عدالت در توزیع ظرفیت ‎ها، تأمین معیشت مردم و توجه به اخلاق و معنویت در جامعه از مهم‌ترین اصول کاهش ناهنجاری ‎های اجتماعی و اقتصادی است که باید بیش از همه مورد توجه مسئولان اجرایی قرار گیرد.

قتل جوان سیاه‎پوست توسط پلیس جلوه‎ای از آمریکای بی‎نقاب بود

رییس قوه قضاییه در بخش پایانی سخنانش به اعتراضات مردمی در ۲۷ شهر آمریکا پس از قتل ناجوانمردانه یک شهروند رنگین پوست به دست پلیس این کشور اشاره کرد و آن را فریاد بلند مردمی دانست که سال‎هاست حقوقشان زیر سایه نژادپرستی نظام استکباری آمریکا و دیگر کشور‌های غربی نادیده گرفته شده است.

حجت الاسلام و المسلمین رییسی گفت: امروز با هویدا شدن چهره بی نقاب آمریکا بر همگان ثابت شده این کشور بزرگ‎ترین ناقض حقوق بشر و قطعنامه ‎های سازمان ملل و میثاق‎‌های بین المللی است و معترضان آمریکایی با شعار «بگذارید نفس بکشیم»، مدیریت این نظام استکباری و مدعیان حقوق بشر در غرب و ایادی آن‌ها در منطقه را به چالش کشیده ‎اند که امید است آتش این خشم دامنگیر رهبران نظام سلطه شده و آن‌ها را به زیر کشد.

گزارش سازمان بازرسی درباره غیزانیه: آبفا و شرکت نفت تخلف کردند

در این جلسه حجت‎ الاسلام و المسلمین درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور با ارائه گزارشی در خصوص حوادث اخیر غیزانیه استان خوزستان گفت: طرح آب ‎رسانی به منطقه غیزانیه در سال ۹۴ تصویب و اعتبار آن از محل صندوق توسعه ملّی در نظر گرفته شده است و این پروژه تاکنون ۹۰ درصد هم پیشرفت فیزیکی داشته، ولی در به ثمر نرسیدن آن شاهد کوتاهی‌هایی بوده ‎ایم در حالی که این پروژه به مراتب زودتر از این قابل اتمام بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد که مشابه این مسأله، موارد دیگری نیز در استان خوزستان وجود دارد که بازرسی استان موظف به پیگیری و ارائه گزارش درباره آن‌ها شده است.

تشکل پرونده قضایی برای مدیران شهرداری کرمانشاه

رییس سازمان بازرسی کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه کرمانشاه که منجر به فوت یکی از شهروندان این شهر شد پرداخت و گفت: واحد اجراییات شهرداری کرمانشاه برای تخریب خانه این شهروند کرمانشاهی اقدام کرده بود که پس از ممانعت نامبرده، اقدام به استفاده غیرمجاز از گاز فلفل کرده و با همکاری دو تن از کارکنان زن شهرداری وی را به یکی از کمپ‎های ترک اعتیاد شهرداری منتقل کردند که این شهروند در مسیر انتقال درگذشت.

حجت ‎الاسلام و المسلمین درویشیان افزود: بررسی ‎ها نشان می‎دهد که اقدام به تخریب توسط شهرداری غیرمجاز بوده و دستور کلی دادستانی کرمانشاه که شهرداری به آن برای تخریب ملک استناد می‎کند، تنها مربوط به جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز بوده و تجویز تخریب در این دستور وجود نداشته است.

وی بر همین اساس خاطرنشان کرد که به دنبال این پیگیری‎ ها، شهردار منطقه و مدیر و معاون اجراییات شهرداری کرمانشاه برکنار و از خدمت تعلیق شده‎ اند و پرونده‌ای برای رسیدگی به مساله تحت عنوان سببیت در قتل شبه عمد در شعبه ۲ بازپرسی دادستانی کرمانشاه تشکیل شده و موضوع در حال پیگیری است.

رییس قوه قضاییه در واکنش به این گزارش موارد مطرح شده را قابل توجه دانست و گفت: در موضوع خوزستان اگر دستگاه‎‌های مربوطه به ‎موقع اقدام می ‎کردند، کار به اعتراضات نمی ‎کشید و ما نباید نسبت به این کوتاهی‎‌ها و قصور و تقصیر‌ها بی ‎تفاوت باشیم.

همچنین دکتر جهانگیر رییس سازمان زندان ‎ها با اشاره به درگذشت سه تن از همکاران این سازمان در زندان‎های کشور بر اثر ابتلا به بیماری کرونا، خواستار معرفی این افراد به عنوان «شهید خدمت» شد که حجت الاسلام و المسلمین رییسی در واکنش به این درخواست، گفت: حتماً لازم است این موضوع در ستاد ملّی مبارزه با کرونا طرح و تأیید شود چرا که این عزیزان در حین خدمت با ازخودگذشتگی خود را در معرض ابتلا به کرونا قرار داند تا زندانیان به این بیماری مبتلا نشوند.

احصای تخلفات مربوط به شهادت و تأمین وثیقه و کفالت از طریق سامانه ثبت شهود

دکتر زارع ‎پور رییس مرکز آمار و فنّاوری اطلاعات قوه قضاییه نیز در این نشست با اشاره به راه‎اندازی سامانه ثبت شاهدین پرونده‎ها در دستگاه قضایی اعلام کرد: این سامانه امکانات مناسبی را برای شناسایی افرادی که وثیقه‎ گذاری، کفالت و یا شهادت به‎عنوان حرفه‎ آن‌ها درآمده، فراهم می‎کند. به‎عنوان مثال فردی در ۳۰ پرونده به ‎عنوان شاهد حضور داشته و یا یکی از افراد تاکنون کفیل ۴۵۱ متهم شده است و یا موردی وجود داشته که یک‎ نفر تاکنون ۲۰۲ بار برای پرونده‎ها وثیقه تودیع کرده است که فعالیت سامانه جدید از این سوءاستفاده‎ها جلوگیری خواهد کرد.

تأمین نیاز مسکن همکاران قضایی در زمین غیرقانونی ممنوع است

رییس قوه قضاییه همچنین در واکنش به گزارش یکی از مسئولان عالی قضایی کشور درباره استقبال مردم از ورود دستگاه قضایی به تصرّفات غیرمجاز افراد و دستگاه‎ها در اراضی ملّی اظهار داشت: این مسأله درباره همکاران ما در قوه قضاییه نیز صدق می‎کند. مسئولان استان‎ها باید به شدت مراقبت کنند که برای تأمین مسکن و نیاز کارکنان و قضات، مسیر‌های کاملاً قانونی طی شود، چرا که سوءاستفاده از جایگاه و موقعیت ‎های شغلی به قیمت آبروی دادگستری تمام می‎شود. ما با تامین نیاز موافقیم، اما نه به قیمت آبروی دادگستری و مقام معظم رهبری نیز فرمودند حتی نباید مسجد و مدارس علمیه هم در زمین غیرقانونی ساخته شود.

همچنین موضوع بازنگری در نحوه اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری مبنی بر اعاده دادرسی در خصوص آراء صادره از محاکم که خلاف بین شرع و یا قانون تشخیص داده می‌شود نیز در دستور کار دو جلسه اخیر شورای عالی قوه قضاییه قرار گرفت که پس از بررسی‌های دقیق و کارشناسی، جمع بندی در این موضوع به کمیسیون تخصصی به ریاست معاون اول قوه قضائیه ارجاع شد تا نتیجه جهت تصویب نهایی به رییس قوه قضائیه تقدیم شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام
خواهشا از یاد نبریم که پدر رومینا قبلش در مورد قصاص تحقیق کرده بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
اعدام اختلاسگران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
جنایات بزرگ که باعث جریحه دار شدن قلب مردم بشه ، در چارچوب هایی قرار میگیره که امکان صدور حکم اعدام برای فرد جانی وجود داره.
توجه کنید حکم اعدام رو عرض می کنم نه قصاص نفس. درسته که نتیجه هر دو طناب دار هست اما نوع جرم و اتهام انتصابی به مجرم متفاوت خواهد بود.
درسته که این پدر قصاص نفس نمیشه اما اگر ابعاد جنایت از نظر عمومی بزرگ باشه ، که به نظر من هست، امکان صدور حکم اعدام برای این فرد وجود داره.

مهم نیست که این فرد واقعا مستحق اعدام هست یا نه بلکه مسئاله اینه که قوه قضاییه مدافع حقوق عامه مردم هست و برای جلوگیری از تکرار موارد مشابه احتمالش زیاد هست که این فرد به عنوان یک نمونه بارز و درس عبرت برای سایر مجرمین احتمالی ، اعدام بشه

من نه مدافع اعدام هستم نه مخالف اون. بلکه برای اجرای عدالت فکر می کنم باید یک مجازات بسیار سنگین تر از حبس برای این فرد در نظر بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
اون پسرنامردی که ادعای عشق میکند را حتما به سزای کارش برسانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
ابتدا اصلاحات را از دستگاه های زیر مجموعه شروع نمایید بیشتر خلاف ها از ثبت و دادگاه و شروع می شود با اینکه چشم خود را می بندد البته بسیاری از کارکنان و قضات با عشق و علاقه و خالصانه کار می دهند که جای تشکر دارد
Iran (Islamic Republic of)
اا
۱۰:۲۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام
Ukraine
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۲ تير ۱۳۹۹
علیکم سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
فقط رئيسي عشقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
چگونه میشه که با اقای رئیسی ارتباط برقرار کرد؟
Netherlands
ناشناس
۰۵:۰۱ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
کی گقته قانون برای همه مساوی اجرا میشه برای فقیر و پولدار قانون فقط برای پولدارا خوبه و گر نه عدالت هیچوقت در حق یک فقیر به خوبی اجرا نشده پولداری که صد در صد مقصره با خریدن سرویس مبل و وسایل خونه و پول دادن پرونده به نفع خودش میکنه و حق یک ادم بدبخت و فقیر ضایع میکنن من خودم شاهد بودم از این اتفاقا افتاده که مبل و یخچال و تلویزیون لباسشویی برای قاضی گرفتن و پرونده به نفع خودشون تغییر دادن
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۳:۲۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
آقای ریسی امید رهبر و ملت به شما و قالیب هست آقای روحانی به قشر مستضعف هیچ رسیدگی نکرد و فساد هم زیاد شد اما شما جهادی عمل کنین دم ریسی گرم خدا قوت اینجور پیش بریم هم ملت هم رهبر شاد میشیم و همصدا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
باموقیطی که دراین بهبود زمانیکه پیدا کردی اگر گیر این دنیای نشی خیلی کارای قشنگی میتونی برای بندگان خدا انجام بدی کهقیرازدعای مردم خداوند ناظر بر کارت هست پس استفاد کن برای کارهای خداپسندانه تصاویر نشده بعدت الخصوص میخوری کویته فایده ای نداره خیال نکردن الان پشیمونن
Ukraine
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۲ تير ۱۳۹۹
فرد انگلیسی فارسیت خوب نیست،نتونستم بخونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
خدا رو شکر خوب داره مفسدین اقتصادی رو دستگیر و اعدام میکنه. خدا برامون حفظش کنه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
روح اله حسنی اردکانی
۲۳:۳۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
جناب حجت الاسلام رییسی
لطفا قانون شفافیت اموال همه ی مسیولین از جمله نمایندگان مجلس و وزرا و ریس جمهور را عملی بفرمایید. همه دارایی ها بایستی طبق حکومت علوی و کشورهای غربی در اختیار عموم باشه تا کسی دست در بیت المال نکنه. خداوند بشما و همه ی خدمتگزاران توفیق خدمت بیشتر عطا کنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
به جو توجه نکنید
قضاوت علی گونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
آیا برخورد با نجفی قاتل همسرش با تفنگ غیر قانونی ، عبرت آموز بود ؟؟؟!!!!
آیا برخورد با شبنم نعمت زاده ، عبرت آموز بود ، که اکنون به بهانه کرونا در مرخصی و آزاد است ؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۲۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
چیکار کنه عبرت آموز میشه؟ آیا احکام 20 سال زندان عبرت آموز نیست نمیشه که همه رو اعدام کنه
Iran (Islamic Republic of)
حسین شیرازی
۲۲:۳۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
آقای رئیسی، ده روز مهلت برای تعیین تکلیف حقوق کارگران تمام نشده؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ضيابرى
۲۲:۲۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اشد مجازا ت حبس ابد براى بهمن !؟ الام مادر را تسكين نميدهد ديه قاتل عبرتى براى ديگر پدر ها در بر نخواهد داشت.
وكلاى دادگسترى استان گيلان بخصوص انهاييكه زادگاهشان تالش أستارا حويق خلخال است بپا خيزند. راه قانونى براى اعدام جنايتكار اصلى پيدا كنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
جنایتکار و مستحق اعدام پدر بدبخت نیست راه را اشتباه نروید
Iran (Islamic Republic of)
ق
۲۲:۲۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
جناب رئیسی در زمینه برخورد با عاملین فساد دست تون درد نکنه ولی یه توجه ای هم به افزایش سرسام آور قیمتها داشته باشید بخدا من کاری به دیگران ندارم ولی وقتی اطرافیانم را نگاه میکنم واقعن در عذابند حتی تهیه نون خشک هن برایشان مقدور نیست
ممنون از بذل توجه شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
چرا با کسانی که در فضای مجازی مخصوصا اینستا مزاحم نوامیس مردم می شن و خانواده ها رو از هم می پاشن برخورد قاطع نمی شه . باید معرفی و پیگیری این افراد سوءاستفاده کن برا شاکی راحت باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
ریسی جان دولت فاسد شده است
Netherlands
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
آقای رئیسی شعاربسته دیگه حالاوقت عمله.
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۰۷ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
مثل اینکه تو هم نیاز به عمل داری ها ....
Ukraine
ناشناس
۲۳:۵۶ ۱۲ تير ۱۳۹۹
انگلیس هوا چه طوره؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۲۱:۰۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اقای ریسی پرونده رومینا خیلی مهمه درسته رومینای معصوم از دنیا رفت ولی عاملین این جنایت وحشتناک باید اشد مجازات بشند تا درس عبرتی بشه برای کسانی که قتل میکنند بعد میگند پشیمانیم درسته رومینای عزیز هم کمی کم تجربگی کرده بود ولی به خاطر سن پایینش ان گناهی نداشت تو را خدا دست از تعصبات و خرافات و زیاد غیرتی بودن بردارید ان پسر هم که باعث فراری دادنش از خونه شد انم باید مجازات بشه همه کسایی که به هر نحوی در قتل این دختر بی گناه دخالت داشتند باید مجازات سختی براشون در نظر بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام
از آقای رئیسی تقاضا داریم به ماجرای پیر زن کپر نشین هم رسیدگی ویژه کنند .
ما بار ها شاهد رفتار ناشایست پیمانکاران شهرداری با مردم بوده ایم افراد قوی هیکل استخدام میکنید که مردم را بزنند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
آقای رییسی، لطفا به گرانی ها هم حساس باشید! ومردم راازاین گرانی ها وخالی شدن جیبها، نجات دهید!؟!؟ آیافریادرسی دراین کشوروجوددارد؟؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
این مربوط به قوه مجریه است که متاسفانه رای ندادین دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
چطور میشه با آقای رئیسی دیدار کرد ؟؟هرکی میدونه لطفا راهنمایی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
بیا پیش خودمممم می برمت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
رئیسی خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
فقط رئيسي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
خودتون بذاریدجای پدر رومینا
،دختر ،بچه ،که هنوز به بلوغ فکری نرسیده. ،اما ...ریسکهای بزرگ میکند،،خونه بابا هر چقدر بد باشه ،،،بعض خونه ،غریبه هست ،چرا این به کودکان آموزش ندادیم

تازه اگر پدر و مادر ،ناپدری و نامادری ،کودک آزار بودن ،، باید در این زمینه به مردم آموزش داده بشه که در این موردها چیکار کنند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۰۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
آخه قانون رو دور نزده که اتفاقا خیلی هم قانونی عمل کرده رفته قبلش از وکیل پرسیده. ما برای کدوم کارمون با وکیل مشورت می کنیم؟! که ایشون برای قتل این کار رو کرده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
برادر عزیز و گرامی جناب دکتر جلیلی عزیز ،دولت جوان و حزب الهی مدنظر مقام معظم رهبری مدظله العالی و مردم در گام امید آفرین و تحولخواه دوم انقلاب اسلامی بی صبرانه منتظر حضور جنابعالی بعنوان رئیس قوه مجریه می باشد تا در کنار دو برادر دیگر انقلابی و جهادیتان گام تغییر دوم انقلاب را پیشبرده و قلب حضرت آقا و مردم رنج کشیده و مستضعف و چشم براه عدالت را شاد نمایید،به امید دیدار ، بی صبرانه منتظریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
درود بر شما
Iran (Islamic Republic of)
ابوذر
۱۹:۵۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
احدی حق ندارد قانون را دور بزند به جز مجرمین!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۵۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
به نظر بنده اعدام قاتل رومینا نوعی پاک کردن صورت مسئله است ... باید ریشه های اصلی این چنین ماجرا ها بررسی شود . تهاجم فرهنگی که حضرت آقا فرمودند خیلی نرم و بدون جنگ و خونریزی داره بین جوان های امروز و البته آینده سازان فردا نفوذ میکنه ... به قول آقا شبیخون فرهنگی است .... متاسفانه متولیان فرهنگ اقدامی جهادی برای این شبیخون نمی کنند . نمونه بارز این تهاجم پوشین مانتو های خارج از عرف و شرع و دین.. فکر نمی کنم ما این همه سال با کل دنیا جنگیدیم و خون پاک بسیاری از جوان های ما ریخته شد که آخرش بشه این فرهنگ ما ... و خیلی حرف های دیگه و من الله توفیق
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۹:۵۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
پیگیری کنید دختره زنده میشه
Ukraine
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۲ تير ۱۳۹۹
پیگیری نکنه چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
روح الله عبادی
۱۹:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
چرا متن واسه من بهم ریخته ست انگار متن انگلیسی بوده گوگل ترانسلیت ترجمه کرده!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
گرانی مسکن وخودرو وموادغذایی وووودرجامعه بیداد می کنه!!؟؟؟ چراکسی ازشما نسبت به گرانی برخورد جدی نمی کنه!!! ؟
چراگرانی های ساعت به ساعت رها شده!!؟ چرابه فکرمردم نیستید! ؟! ؟ چندنسل رامعطل وبیکار واززندگی انداختبد!!؟؟؟
کی پاسخگوست!!؟؟ ؟ دولتمردان کجایند!!!! ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
باگرفتن دانه درشتها چه تغییرمثبتی درجامعه رخ داد!!؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اگه نگیرن شما راضی میشی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
مردم میترسند و هر کسی جرات نمیکنه پول بیت المالو با خیال راحت ببره
Netherlands
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
کدوم دانه درشت؟شمافقط زور تون به فقیربیچاره هامیرسه.مادر من 70سالشه.بخاطر9ملیون به کمیته امدادبدهکاره حکم جلبش گرفتن ولی طرف توشورای شهر2میلیاردکشیدبالا.آب ازآب تکان نخورد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اخلاق؟!
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۴۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
خواهشا یه برنامه راجع به حجم وسیع کلاهبرداریهای شرکت مدیران خودرو پخش کنید. یه ساله نه ماشین تحویل میده نه پول را برمیگردونه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۴:۳۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
ایکاش هر گاه محصولات کشاورزان روی دستشان می ماند، توسط مسئولین محترم خریداری و بین مردم توزیع شوند.این کار انعکاس خوبی بین مردم خواهد داشت.
Australia
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
در کشور های توسعه یافته حتی در آمریکای سرمایه دار قوانینی وجود دارند که طبق آن تمام محصولات کشاورزان توسط دولت خریداری میشه به صورت تضمینی؛ در کشورما هم وجود داره اما مشکل اینجاست که عده ای به اسم سرمایه داری و بازار آزاد این قوانین رو برای اعمال وابستگی به خارج و کاهش تولید داخل کنار زده اند
Iran (Islamic Republic of)
امپراطور
۱۴:۳۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اگه تونستین نجفی رو اعدام کنید پیش کش
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
نجفی کیه?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
نجفی همین الان هم مرده...آبروش توکشور رفته ودیگه نمیتونه منصب بگیره...درد ازاین بدتر؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
داداش مصونیت نجفی رو مردم دارن انجام می دن شما فرض کن دستور اعدام بدن از فردا گوش فلک رو کر می کنن ای مردم خانواده مقتول بخشید و رئیسی نبخشید اینا می خوان جبهه اصلاح طلب رو ضعیف کنن هزار آشوب از ماست که بر ماست آره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اونیکه پایین نظر داده مگه آبرو هم دارن اینا میگی آبروش رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
باشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
قتل نجفی که بدتر بود
چون ایشان را همه میشناختند و الگوی جامعه بود
نجفی باید اعدام می‌شد
ولی اون با پولی که معلوم نیست از چه طریقی جمع شده
تونست رضایت خانواده مقتول را بخره ‌اگه آدم حلالی بود واین پول را نداشت الان اعدام شده بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۲۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
خانوداده مقتول کوتاه اومدن وبخشیدن رییسی چیکار کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
تو رو خدا حداقل از این خانواده هایی که خونشون خراب شده دلجویی بشه یا بهشون زمین بده دولت یا از این خیرین مدرسه ساز کمک بگیرید آقایون خیر به خدا وظیفه دولته مدرسه بسازه شما پول بدین مردم خونه بسازن تا خدا برکتتون بده انشاالله
Japan
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
میخواستن خارج از محدوده نسازن.
قانون برای همه مساوی اجرا میشه. ثروتمند و فقیر. شوخی هم نداریم با کسی
Iran (Islamic Republic of)
علـی خـانـی
۱۸:۳۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
بلـه دقـیـقـا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
بله حق با شماست قانون هیچ تبعیزی برای کسی نداره ولی خیلی از اینا از تنگدستی رفتن خریدن و نمیدونستن از طرفی ما یک کشور اسلامی هستیم خدا فرموده که دست نیازمندان رو بگیریم میتونن در منطقه ای دیگر یک خونه نمیگمم فول امکانات ساده بهشون بدن که آواره نباشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اگر خیرین قرار نیست مدرسه بسازن و وطیفه دولته پس وطیفه مردم خودشون هم هست که خونه بسازن‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
ناشناس 17:17قانون برای فقیر وثروتمند یکیه؟ مطمئنی؟ اینجا ایرانه ها
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
وظیفه کسی نیست برای شما خونه بسازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
حرف حرف حرف و دیگر هیچ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
حرف همش حرف کی میخواهید برخورد کنید الان هر جا نگاه میکنی یک مافیا وجود دارد اگر برخورد جدی بود به اینجا کشبده نمیشد همه فقط از مقابله حرف میزنند و در آخر با مهره های دست سوم ونهایت دوم مسببین برخورد میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
دمت گرم آقای رئیسی ای کاش قصرهای غیر مجاز بعضی ها هرچه سریعتر خراب بشه و یه فکری هم به حال مردم بی خانمان و اجاره نشین ها کرد نمیشه این زمین های اوقافی را رایگان به فقرا داد در متراژ کم و اجاره اوقافی کم ازشون گرفت تا مردم فقیر بی خانمان نمانند انشاالله
United States of America
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
خراب بشه چه?
Iran (Islamic Republic of)
99/3/12
۱۴:۰۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام
مشتاقانه و عجولانه منتظر اقدامات انقلابی و جسورانه حضرت آیت الله رئیسی برای مبارزه با دانه درشت های فاسد و کفتار صفت هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
بچه ای داداش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
والله خیلی وقته ما مشتاقیم ولی حرکتی نمیبینیم
Turkey
کشوری
۱۳:۵۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
جلوی گرانی مسکن وخودرو رو بگیرید من جوان ۴۰ ساله که چندین ساله صبر کردم که یه پولی روبراه کنم بتونم ازدواج کنم حالا با این شرایط اقتصادی وگرانی چطور وچگونه ؟
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
کشوری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اینو باید به روحانی بگی
Japan
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
ماشین چرا ؟
یه دونه موتورسیکلت بخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
مسخره نکن
موتور بخر
چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
ما خواستار حکم اعدام ازسوی جنابعالی در مورد قتل رومینا بدست پدر هستیم...پدر رومینا با اطلاع از اینکه پدر قصاص نمیشود رومینا رو به طرز ناجوانمردانه به قتل رساند باید این پدر اعدام شود وچون برادرانش اوراتحریک به قتل کردن ،با برادران اوهم برخوردبشه وچون پسری بزرگتر رومینا روازخانه فراری داده با پسر هم برخوردشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
ما خواستار حکم اعدام ازسوی جنابعالی در مورد قتل رومینا بدست پدر هستیم...پدر رومینا با اطلاع از اینکه پدر قصاص نمیشود رومینا رو به طرز ناجوانمردانه به قتل رساند باید این پدر اعدام شود وچون برادرانش اوراتحریک به قتل کردن ،با برادران اوهم برخوردبشه وچون پسری بزرگتر رومینا روازخانه فراری داده با پسر هم برخوردشود
Iran (Islamic Republic of)
علـی خـانـی
۱۸:۴۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
دوسـت عـزیـز بـی انصـافیـه کـه همـه ی گنـاهـا رو گـردن پـدر بنـدازیـم. هیـچ پـدری دلش نمـی خـواد کـه دختـرش حتـی کـوچکتـریـن دردی رو تحمـل کنـه. سهـم اون پسـر کـه دختـر رو بـدون اجـازه و اطـلـاع خـانـواده فـراری داده و عکـس هـایـی رو بـه پـدر دختـر فـرستـاده و بـاعـث عصـبانیـت پـدر شـده در قـتـل کـم نیسـت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
عزیز این که تو گفتی خیلی جالب نبود اول باید پسره اعدام بشه بخاطر انداختن این فتنه در این خانواده پخش عکس های خصوصی و فساد دوم باید پدر ایشون به جرم قتل یا اعدام یا حبس ابد بشه درست این مقصر اصلی اون شیطان کثیف هست که چند روز از قتل این بچه 14 ساله عکس اون رو هم برای تکمیل کارش پخش کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
آره فقط اعدام اشک من مادرساعتی نیست که سرازیرنشه فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
خخخخخخخخ
۲۲:۱۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
اگه شما هم در موقعیت ایشون بودید قطعن همین کار میکردید باید اون پسر لعنتی اعدام بشه که در جلد گرگ میش رو به دام انداخت کاکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
باید با ان قاضی که دستور آزادی آن پسر ودختر بدون محاکمه ومجازات راداد برخورد شود اگر با پسر ودختر برخورد می شد کار به آن جا نمی کشید که آن پسر به اعصاب پدر بازی کند وکار به قتل دختر بکشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
جتاب رئیس
عاجزانه ازتون درخواست میکنیم که با فساد سالهای 84 تا 96 در بانکهای نظامی و شهرداری تهران برخورد نکنید

خوشبختانه مجلس قهرمان یکبار با تحقیق و تفحص از شهرداری تهران مخالفت کرد
امیدواریم شما هم سفت و سخت جلوی بررسی این نهاد بایستید
Germany
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
تا زمانیکه هر مقام و مدیری دلسوز کشور نباشد و منافع شخصی را بر منافع ملی ترجیع دهد از این حوادث اتفاق می افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
برخورد با دانه درشت ها، برخورد با دانه درشت ها، برخورد با دانه درشت ها، برخورد با دانه درشت ها،
این عبارت به کرات در ابتدای شروع ریاست هر مقام قوه قضائیه بیان شده است. اما درپایان دوره نفر بعدی هم همین عبارت را دو باره تکرار کرده است و نهایتاً اتفاق خاصی هم نیفتاده است.
Iran (Islamic Republic of)
سعید حضوری
۱۳:۴۲ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
ماشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
سلام من تشکر ویژه از آقای رئیسی میکنم که واقعا خدای دارن کار میکنن .ولی خواهش بنده اینه که درحل مشکلات زندانیان بخصوص در اهواز پیگیریه ویژه بکنن .متشکرم
-
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
آقای رئیسی همانطور که فرمودید اگر با متخلفان دانه درشت در هر کجای دولت یا ملت برخورد نکنید ، فساد همه جا را فرا خواهد گرفت . آنچه که در جامعه دیده می شود قباحت ارتکاب جرم ریخته و دیگر کسی از اسلام و قانون نمی ترسد . در ماه رمضان روزه خواری علنی بعضی ها را دیدم !!! این نشان می دهد که عدم برخورد دولت و قانون با متخلفان مجرمان را شجاع تر کرده و روی بعضی از مردم تاثیر سوء ایجاد کرده و می کند .
Netherlands
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
لطفا بگویید برجها و رستورانهایی که در وسط رودخانه ها و....ساخته اند و حتی راه عبور مردم عادی را بسته اند تخریب کنند .
آخرین اخبار