سارقان مسلح طلافروشی قم در ساوه دستبند خوردند / اعتراف به سرقت مسلحانه از ۲ بانک در ساوه

دستبند فولادی پلیس ساوه دستان سارقان مسلح طلافروشی قم را لمس کرد.

 سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از دستگیری اعضای باند ۶ نفره سارقان مسلح طلا فروشی در عملیات مشترک کارآگاهان پلیس آگاهی قم و ساوه در یکی از روستا‌های این شهرستان خبرداد و گفت: اعضای این باند به ۲ فقره سرقت بانک در ساوه و سرقت اخیر طلافروشی در قم اعتراف کردند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: از سال گذشته با وقوع دو سرقت مسلحانه از دو شعبه بانک در سطح شهرستان ساوه، تحقیقات تخصصی کارآگاهان در پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

سردار مفخمی افزود: چند روز قبل با وقوع سرقت یک طلافروشی در شهرستان قم و با همکاری انجام شده با کارآگاهان پلیس این استان، سرنخ‌هایی از محل مخفیگاه سارقان در یکی از روستا‌های شهرستان ساوه به دست آمد.

او اضافه کرد: با حضور تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم و با همکاری کارآگاهان پلیس شهرستان ساوه، مخفیگاه سارقان شناسایی و هر ۶ نفر اعضای این باند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در این عملیات ۴ قبضه سلاح و تعداد ۲۳ عدد فشنگ جنگی در بازرسی از مخفیگاه سارقان کشف و دستگیر شدگان با توجه به نیابت قضائی به استان قم انتقال داده شدند.

او ادامه داد: در مراحل تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس، سارقان به سرقت از طلافروشی در استان قم اعتراف کردند که با همکاری اطلاعاتی پلیس ساوه و در ادامه بازجویی‌های پلیس مشخص شد که این افراد در سرقت‌های مسلحانه سال گذشته از دو شعبه بانکی در شهرستان ساوه هم نقش داشته اند.

سردار مفخمی تصریح کرد: در تکمیل تحقیقات سرانجام، دستگیرشدگان به دو فقره سرقت مسلحانه بانک در شهرستان ساوه هم اعتراف کردند که مراحل رسیدگی به پرونده‌های آنان با هماهنگی مرجع قضائی در حال پیگیری است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.