ماجرای ممنوعیت بوکس بانوان در استان خوزستان چیست؟

فعالیت بانوان در رشته بوکس در تمام استان‌های کشورمان از جمله خوزستان غیر قانونی است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فعالیت بانوان در رشته ورزشی بوکس در ایران ممنوع است و این ممنوعیت باعث شده عده‌ای به صورت غیر قانونی این رشته را پیگیری کنند. در بین بانوان ایرانی استعدادهای خوبی برای راه اندازی بوکس بانوان وجود دارند، اما این آغاز نیاز به زیرساخت‌های بنیادی دارد.  

در دوره مدیریت حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس مجوز‌های لازم برای پوشش اسلامی بانوان از سوی فدراسیون جهانی دریافت شد. لباس طراحی شده بانوان مانند البسه تیم ملی ووشو بانوان کشورمان است، اما آغاز فعالیت قانونی بوکس بانوان در ایران در انتظار تایید وزارت ورزش و جوانان است.

 طی روز‌های گذشته خبری با عنوان ممنوعیت فعالیت بوکس بانوان در استان خوزستان منتشر شد و بین برخی رسانه‌ها دست به دست شد. اساسا این خبر اشتباه است چرا که هیچ فعالیت قانونی برای بوکس بانوان وجود ندارد.

البته ماجرای این خبر از ابلاغیه فدراسیون بوکس به هیئت‌های استانی سرچشمه می‌گیرد. ماجرا از این قرار است که فدراسیون برای جلوگیری از فعالیت‌های اندک غیر قانونی در برخی استان‌ها از جمله خوزستان ابلاغیه‌ای را به هیئت های استانی ارسال و آن‌ها را موظف به جلوگیری از فعالیت غیر قانونی می‌کند.


بیشتر بخوانید: نباید کیفیت لیگ را فدای کمیت کنیم/ رئیس سازمان لیگ حقوق خواهد گرفت


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.