قلیچ: خداوند باید بین من و سوشا مکانی قضاوت کند/ من را به باشگاه پرسپولیس راه نمی‌دهند

دروازه بان اسبق پرسپولیس گفت: مکانی در حد و اندازه‌ای نیست که درباره اش صحبت کنم و خداوند بین من و او قضاوت کند.

وحید قلیچ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از ادامه یا لغو بازی‌های لیگ برتر اظهار کرد: به نظرم دلیلی ندارد که بازی‌های لیگ برتر برگزار نشود و دیدار‌ها با رعایت مسائل بهداشتی انجام شود. به هر حال لیگ کشورمان از لیگ برتر انگلیس، بوندس لیگای آلمان و سری  A ایتالیا قوی‌تر نیست که نخواهند برگزار کنند.

قلیچ درباره اظهارات مکانی مبنی بر اینکه او به خاطر اینکه در باشگاه پرسپولیس سمتی ندارد این حرف‌ها را زده است، گفت: من برای فعالیت در فوتبال خیلی از مسائل را زیر پا نمی‌گذارم و مکانی بداند که باید جوابگوی اظهاراتش باشد. به هر حال خداوند بین من و او  قضاوت می‌کند.

دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره درگیری اش با سوشا مکانی و اینکه قرار است آن‌ها را آشتی بدهند،  بیان کرد: مکانی در حد و اندازه‌ای نیست تا درباره او صحبت کنم. من او را به خدا واگذار کردم و دیگر حرفی نمی‌زنم. علاوه بر این مسئله‌ای مطرح نبوده است  که بخواهند ما را آشتی بدهند.

قلیچ: خداوند باید بین من و سوشا مکانی قضاوت کند/من را به باشگاه پرسپولیس راه نمی دهند

قلیچ درباره ابتلای برخی از بازیکنان تیم‌ها به ویروس کرونا گفت: به نظرم بازیکنی از لیگ برتر به کرونا مبتلا نشده است و برخی از افراد قصد دارند که قهرمانی پرسپولیس را لوث کنند. البته جان انسان‌ها ارزش دارد، اما برخی از تیم‌ها بهانه می‌آورند تا لیگ برتر فوتبال برگزار نشود.

باشگاه های خصوصی نمی خواهند مابقی حقوق بازیکنان را پرداخت کنند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره نامه ۴ باشگاه خصوصی برای لغو مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: مدیران این باشگاه‌ها قصد دارند بازی‌ها تعطیل شود تا مابقی حق و حقوق بازیکنان را پرداخت نکنند و هزینه‌های خود را به یک سوم کاهش بدهند.

او درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: تیم پرسپولیس تمریناتش را با همه مشکلات به طور منظم انجام می‌دهد و گل محمدی عزمش را برای قهرمانی در لیگ نوزدهم جزم کرده است. من چند روز پیش دیدم که مربیان پرسپولیس سپک تاکرا بازی می‌کنند که آن‌ها روحیه خوب خود را به بازیکنان انتقال می‌دهند و این موضوع یک امتیاز محسوب می‌شود.

رادوشوویچ می تواند دروازه بان  تیم ملی فوتبال ایران باشد! 

قلیچ درباره جایگزین  برای بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس گفت: به نظرم گلر جوانان پرسپولیس گزینه خوبی برای جایگزینی بیرانوند است و او آینده درخشانی دارد و باید روی این دروازه بان سرمایه گذاری کنند. رادوشوویچ هم دروازه بان خوبی است و اگر امکانش وجود داشته باشد در تیم ملی کشورمان هم می‌تواند درون دروازه بایستد.

قلیچ: خداوند باید بین من و سوشا مکانی قضاوت کند/من را به باشگاه پرسپولیس راه نمی دهند

 من از چند بازیکن پرسپولیس دلگیر هستم 

او درباره اینکه اختلاف بین پیشکسوتان پرسپولیس به ضرر باشگاه به پایان می‌رسد، اظهار کرد: من پیشکسوت پرسپولیس نیستم، چون ارزشی برایم قائل نیستند و در باشگاه راهم نمی‌دهند. همچنین زمانی که بازیکنان پرسپولیس مرا می‌بینند راهشان را کج می‌کنند و از شجاع خلیل زاده، وحید امیری و بیرانوند دلگیر هستم. به هر حال من را به عنوان پیشکسوت حساب نکنید و ۱۲، ۱۳ سال برای پرسپولیس مفت و مجانی دروازه بانی کردم و به این موضوع افتخار می‌کنم. هیچ کس قدر پیشکسوتان را نمی‌داند.

دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره خصوصی سازی سرخابی‌ها بیان کرد: به نظرم مشکلات باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال با خصوصی سازی برطرف می‌شود و بهتر است این ۲ باشگاه واگذار شوند. در حال حاضر وضعیت  باشگاه تراکتور با خصوصی سازی خیلی خوب شده است.

قلیچ درباره ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی از سوی سرخابی‌ها بیان کرد: به نظرم این قانون خوبی است، اما این ممنوعیت برای دروازه بان‌های خارجی نباید باشد، چون فوتبال کشورمان در پست گلر مشکلاتی دارد و دروازه بانان داخلی خوب در اختیار نداریم. به هر حال پرسپولیس برای جذب استوکس و اوساگونا هزینه‌های زیادی کرده است، اما این بازیکنان بازدهی نداشتند.


بیشتر بخوانید: درخواست قلیچ از نیازمند برای پیوستن به سرخ پوشان


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
حمید
۱۱:۴۵ ۱۳ خرداد ۱۳۹۹
در یه لیگ 16 تیمی دو تیم حق خریدن بازیکنان خارجی را ندارند
چقدر منطقی!
آخرین اخبار