پلیس مازندران با هرگونه ناهنجاری اجتماعی در سواحل و مناطق گردشگری برابر قانون برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علی عارف نژاد معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران ضمن بازدید از طرح‌های سالمسازی دریا در شهرستان‌های ساحلی استان برخورد با مخلان نظم و امنیت در سواحل را از مهمترین مطالبات مردم از پلیس در ساماندهی سواحل دریا برشمرد و گفت: پلیس با هرگونه ناهنجاری اجتماعی در سواحل و مناطق گردشگری نظیر سگ گردانی، بی حجابی و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

او افزود: پلیس در اجرای طرح‌های تابستانه و طرح سالم سازی دریا در طول سواحل این استان با بهره گیری از حداکثر توان و ظرفیت انتظامی استان آمادگی کامل دارد.

سرهنگ عارف نژاد با اشاره به شیوع بیماری کرونا در تعطیلات نوروزی امسال و ماندن مردم در خانه، گفت: به همین دلیل شاهد حجم گسترده‌ای از مسافرت‌ها به استان مازندران در ایام تعطیلات متصور می‌باشد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران افزود: تمامی زیر ساخت‌های لازم برای اجرای طرح‌های تابستانه پلیس در حوزه‌های انتظامی، امنیتی و ترافیکی انجام شده و امیدواریم مسافران عزیز این استان خاطرات خوشی را از سفر به استان مازندران با خود به ارمغان ببرند.

او با اشاره به لزوم همکاری مردم و مسافران در مقابله با بیماری کرونا، گفت: با توجه به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان تمهیدات لازم برای پیشگیری از این بیماری در استان اندیشیده شده است.

او با توصیه مردم و مسافران به پرهیز از شنا در خارج از طرح‌های سالمسازی دریا، افزود: مردم و مسافران گرامی برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان لازم است با پلیس و سایر دستگاه‌های امدادی و نظارتی همکاری لازم را داشته باشند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران در پایان با اشاره به امکان افزایش و انتقال ویروس کرونا در طی سفر از کلیه هموطنان خواست: تا ریشه کنی کامل این ویروس برای تضمین سلامتی خود و دیگران با پرهیز از سفر‌های غیر ضروری و رعایت مسائل بهداشتی گامی موثر در این راه برداشته و خاطرات خوش برای خود، خانواده و دیگر افراد جامعه بویژه کارکنان خدوم سلامت کشور رقم بزنند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹
به نام خدا
کاش این نظارتها واقعی و جدی باشد! نه اینکه طرف مراسم عروسی را در کنار ساحل برگزار کند و کلی آواز و موسیقی غیر مجاز پخش کند و کلی دختر و پسر جوان مختلط برقصند و کسی تذکر ندهد و مانع نشود!
اوضاع گاهی به حدی بد است که ما شرم می کنیم خانوادگی برویم کنار دریا و استفاده کنیم.
کاش افرادی واقعا به فکر بودند و جلوی اینهمه بی حجابی و بی عفتی را می گرفتند.
همین چند روز پیش کنار یکی از چشمه های شمال، در فضای باز و عمومی چند خانم با پوشش خیلی خیلی نامناسب در حال تفریح و خوشگذارانی بودند و کسی هم نظارتی نداشت.
آخرین اخبار