تلاش در جهت ثبت ملی نقشه های فرش دستباف با برند استان زنجان

رئیس مرکز ملی فرش ایران در سفر به استان زنجان از تلاش در جهت ثبت ملی نقشه‌های فرش دستباف با برند استان زنجان خبر داد.

تلاش در جهت ثبت ملی نقشه های فرش دستباف با برند استان زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،دکتر فرح ناز رافع رئیس مرکز ملی فرش ایران در ابتدای سفر به استان زنجان از اتحادیه تعاونی روستایی فرش دستباف بازدید کرد.

او در ادامه سفر از موزه و نمایشگاه فرش دستباف دیدن کرد و ضمن بازدید از طرح‌های جدید طراحی شده توسط فرشبافان استان قول مساعد جهت ثبت ملی این نقشه‌ها با برند استان داد.

رئیس مرکز ملی فرش ایران همچنین از نمایشگاه کاسپین به منظور بررسی زیر ساخت‌های موجود جهت برگزاری نمایشگاه‌های مرتبط و نیز واحد نساجی رازی بازدید کرد.

دیدار با استاندار زنجان از دیگر برنامه‌های سفر رئیس مرکز ملی فرش ایران به استان زنجان بود که در این جلسه اختصاص ردیف بودجه برای فرش استان و برگزاری منظم کارگروه فرش مطرح شد.

 این سفر به منظور بررسی وضعیت فرش استان در حوزه بیمه، توانمندی‌های تولیدی استان، ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای توسعه این بخش و استفاده از ظرفیت‌های استان جهت اجرای طرح‌های پایلوت مرکز ملی فرش صورت گرفت.

گفتنی است؛ از جمله مصوبات این سفر معرفی فعالین این بخش جهت اخذ تسهیلات با درصد سود پایین جهت ایجاد زیر ساخت‌های لازم می‌باشد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.