احتمال رونمایی لنوو از یک گوشی گیمینگ

مدارک لو رفته از شرکت لنوو تأیید می‌کنند که این شرکت در آینده‌ای نزدیک گوشی گیمینگ خود با پشتیبانی از شارژ ۴۵ واتی را معرفی می‌کند.

احتمال رونمایی لنوو از یک گوشی گیمینگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی، شایعه‌های زیادی در مورد گوشی هوشمند گیمینگ جدیدی، ساخته شده توسط لنوو شنیده می‌شود. می‌دانیم که لنوو در ساختن لپتاپ‌ها و رایانه‌های شخصی گیمینگ، به بهترین شکل عمل می‌کند و همه ما مشتاق هستیم تا بفهمیم این شرکت در طاقچه‌های هوشمند گیمینگ چه کاری می‌تواند انجام دهد. پیش از این هم، خبر‌هایی درباره احتمال این که لنوو به دنبال تولید شارژری ۹۰ واتی برای گوشی گیمینگ خود است، شنیده شده بود. همچنین برخی از رندر‌های این گوشی منتشر شده بودند که نشان می‌دادند این گوشی دارای دوربین سلفی بیرون جهنده و در نهایت، نمایشگری عالی خواهد بود.


بیشتر بخوانید: زمان دقیق عرضه گلکسی M01 و M11 در هند مشخص شد


بر اساس گزارش MySmartPrice، حالا، این گوشی گیمینگ که به نام Legion تولید خواهد شد تأییدیه آژانس مدرک 3C در چین را دریافت کرده است. در مدارکی که این گوشی دریافت کرده، دیده می‌شود که این گوشی گیمینگ با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی عرضه خواهد شد. بنابراین، احتمال این وجود دارد که لنوو Legion با شارژری مجهز به فناوری شارژ فوق سریع عرضه شود.

احتمال رونمایی لنوو از یک گوشی گیمینگ

علاوه بر این، مدارک قبت شده این گوشی تأیید می‌کنند که فناوری ارتباطی 5G توسط این گوشی پشتیبانی خواهد شد. این مدرک همچنین مشخص کرده است که نام مدل این گوشی L79031 است. در کنار این مدارک، تصاویری هم توسط XDA Developers بازنشر شده‌اند که همان رندرهای گوشی گیمینگ آینده لنوو را نشان می‌دهند.

بر اساس شایعاتی که پیش از این منتشر شده بود، لنوو Legion با یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و تراشه پردازنده Snapdragon 865 تولید خواهد شد. دوربین‌های پشتی این گوشی، بر اساس شایعات، دارای حسگر‌های ۶۵ مگاپیکسلی اصلی و ۱۶ مگاپیکسلی زاویه گسترده خواهند بود و دوربین سلفی هم ۲۰ مگاپیکسل قدرت دارد. شایعات همچنین از یک نمایشگر ۱۴۴ هرتزی روی لنوو Legion گزارش می‌دهند.

احتمال رونمایی لنوو از یک گوشی گیمینگ

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار