بنا‌های غیر مجاز میلیاردی در بهشهر فرو ریخت

بنا‌های غیر مجاز به ارزش ۳۵ میلیارد ریال در زمین‌های کشاورزی شهرستان بهشهر تخریب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردارمرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران، گفت: در پی احداث بنا‌های غیر مجاز توسط افرادی سودجو در یکی از مناطق زراعی و کشاورزی شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی با همکاری ماموران انتظامی شهرستان بهشهر و اداره منابع طبیعی، بنا‌های ایجاد شده در این زمین‌ها مجموعا به متراژ ۳۶۵ که در ۱۲ هزار و ۷۲۶ متر از زمین‌های زراعی و کشاورزی آن شهرستان احداث شده بودند تخریب شد.

سردار میرزایی ارزش ساختمان‌های ایجاد شده در این زمین‌ها را بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در ادامه این عملیات ۵ نفر از عاملان این ساخت و ساز‌ها با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران اشاره به این که تجاوز به منابع ملی و کشاورزی، تجاوز به اقتصاد و سرمایه‌های کشور و حقوق همه مردم است، گفت: زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سود‌های کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه‌های نظارتی الزامی است.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار